کد خبر : 1360288 | 02 مهر 1395 ساعت 16:08 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

افتتاح ورزشگاه امام رضا(ع) در هاله ای از ابهام

با وجود انتشار برخی اخبار مبنی بر افتتاح ورزشگاه امام رضا هنوز زمان دقیق افتتاح این ورزشگاه مشخص نیست.

افتتاح ورزشگاه امام رضا(ع) در هاله ای از ابهام

به گزارش "ورزش سه"، افتتاح ورزشگاه امام رضا(ع) با بازی سیاه جامگان و استقلال همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد. در حالیکه پیش از این دیدارهای مختلفی برای افتتاح ورزشگاه مجهز مشهد اعلام شده بود این بار در آستانه دیدار هفته هشتم لیگ برتر سیاه جامگان و استقلال، این دیدار به عنوان بازی افتتاحیه این ورزشگاه به گوش می رسد.


برادران رئیس هیات فوتبال استان مشهد در این باره می گوید: آخرین صحبتی که درباره افتتاح این ورزشگاه مطرح شد به بازی عراق و تایلند باز می گردد که با مخالفت مسئولان همراه شد و هنوز مشخص نیست که دیدار افتتاحیه این ورزشگاه با کدام بازی انجام شود.


وی ادامه داد: ورزشگاه امام رضا قطعا برای تماشاگران مشهدی به دلیل دسترسی بهتر و امکاناتی که دارد ورزشگاه بهتری است اما تا زمانی که این ورزشگاه افتتاح نشود در ورزشگاه ثامن میزبان مسابقات خواهیم بود و هر زمان که مسئولان اعلام آمادگی کنند، این ورزشگاه استانداردهای لازم را جذب کند در ورزشگاه امام رضا(ع) میزبان بازی های لیگ برتری هستیم.


به این ترتیب به نظر می رسد دیدار دو تیم سیاه جامگان و استقلال در هفته هشتم لیگ برتر با این شرایط همچنان در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار شود.

دیدگاه‌ها