کد خبر : 1361654 | 08 مهر 1395 ساعت 08:33 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی: بیش از حد کند بودیم

کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن مونیخ پس از شکست 1-0 مقابل اتلتیکو مدعی شد که تیمش به خاطر سرعت پایین در این بازی مجازات شد.

آنچلوتی: بیش از حد کند بودیم

به گزارش "ورزش سه"،‌ قهرمان بوندس لیگا در هر 8 بازی اش تا به اینجای کار در این فصل به پیروزی رسیده بود ولی شب گذشته با تک گل کاراسکو شکست خورد و روند پیروزی‌هایش قطع شد. بایرن با وجود تسلط بر بازی،‌در ایجاد موقعیت دچار مشکل شده بود و آنچلوتی به انتقاد از کند بودن انتقال توپ ها در تیمش پرداخت.

 

1146327

 

او گفت:" بازی در کنترل ما بود ولی امروز در تکل ها هیچ نیشی نبود،‌ به اندازه کافی متمرکز نبودیم،‌ موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و خیلی کند بازی کردیم. همانطور که انتظار می‌رفت بازی سختی بود. می‌توانستیم بهتر بازی کنیم. توپ های زیادی از دست دادیم و روی ضد حمله گل خوردیم.  آنها گل زدند و فکر می‌کنم سعی کردیم به بازی برگردیم ولی خیلی کند بودیم و برای همین است که فکر نمی‌کنم موقعیت‌های زیادی برای بازگرداندن بازی داشتیم. شکست همیشه تلخ است. هیچگاه شکست را نمی‌خواهیم. باید بازی را در دست می‌گرفتیم و توپ ها را رو به جلو می‌بردیم. در شروع فصل هستیم و هنوز فرصت بازگشت به صدر جدول گروه را داریم و باید اتلتیکو را در بازی برگشت شکست دهیم. مقابل اتلتیکو باید سریع تر بود و از موقعیت‌ها استفاده کرد. نمایش خوبی نداشتیم ولی این فقط یک دیدار بود و بازی بعدی بهتر خواهیم بود.

دیدگاه‌ها