کد خبر : 1362568 | 11 مهر 1395 ساعت 23:10 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

شکست اینتر در خانه رم

اینتر در حساس ترین دیدار این هفته رقابت های سری A، در خانه رم با نتیجه 2-1 مغلوب شد.

شکست اینتر در خانه رم

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان فرانک دی بوئر نمایش قابل قبولی داشتند اما در نهایت این مردان لوچانو اسپالتی بودند که به سه امتیاز بازی دست پیدا کردند.

 اینتری ها 2 موقعیت ایجاد کردند اما ایکاردی نتوانست دروازه جالوروسی را باز کند.

 

در مقابل بازیکنان رم خیلی زود بازی را در دست گرفتند و در دقیقه 5 توانستند به گل برسند. روی حرکت خوب پرس و ارسال او به دهانه دروازه اینتر، ژکو از تعلل آنسالدی استفاده کرد و با ضربه ای دقیق، توپ را وارد دروازه هاندانوویچ کرد.

 

1147275

 

تنها 4 دقیقه بعد اینتر می توانست به گل تساوی برسد اما ضربه اور بانگا به تیر دروازه برخورد کرد.

 

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم یکی دو موقعیت خوب داشتند که نتوانستند از آن استفاده کنند. در دقیقه 32 کاندروا می توانست روی ارسال پریشیچ کار را به تساوی بکشد اما ضربه والی او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

 در دقایق پایانی این نیمه بار دیگر رمی ها بازی را در دست گرفتند و در ثانیه های پایانی این نیمه، ژکو می توانست حساب کار را 2-0 کند اما هاندانوویچ دروازه نرآتزوری را نجات داد تا نیمه اول با همان یک گل به پایان برسد.

 

نیمه دوم را اینتر بهتر آغاز کرد و چند موقعیت خوب هم ایجاد کرد اما این رمی ها بودند که می توانستند در دقیقه 59 به گل دوم برسند ولی ضربه سر استروتمن، روی ارسال محمد صلاح، راهی به چارچوب دروازه پیدا نکرد.

 

حملات اینتری ها ادامه پیدا کرد و سرانجام در دقیقه 72 اور بانگا کار را به تساوی کشید. روی پاس عالی مائورو ایکاردی بود که بانگا با عبور از ده روسی، دروازه شزنی را باز کرد.

 

اما این نتیجه تنها 4 دقیقه پایدار بود و در دقیقه 76، کاستاس مانولاس بار دیگر رم را پیش انداخت. روی یک ضربه آزاد، ارسال فلورنزی را مانولاس با ضربه سری غیرقابل مهار تبدیل به گل کرد.

 

در دقایق پایانی اینتری ها تلاش زیادی برای جبران گل خورده انجام دادند اما تلاش آنها بی نتیجه بود و بازی با همان نتیجه 2-1 به سود رم به پایان رسید.

دیدگاه‌ها