کد خبر : 1362619 | 12 مهر 1395 ساعت 11:03 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

تاجر: خانواده ام در ترکیه امنیت کامل نداشتند؛

لژیونر والیبال چرا به ایران بازگشت؟

میکائیل تاجر بعد از 2 ماه تمرین با آرفا ترکیه به ایران بازگشت و او با فسخ قرارداد حالا به عنوان بازیکن آزاد در گنبد تمرین می کند.

لژیونر والیبال چرا به ایران بازگشت؟

به گزارش "ورزش سه"، ابتدا فصل نقل و انتقالات لیگ برتر والیبال، میکائیل تاجر ستاره گنبدی به شهرداری تبریز پیوست تا یک سال دیگر در این تیم به میدان برود. او بعد از چند جلسه تمرین به پیشنهاد آرفا ترکیه پاسخ مثبت داد تا راهی این لیگ شود. او روز گذشته با فسخ قرارداد خود به گنبد بازگشت و حالا با تیم هاوش تمرینات خود را ادامه می دهد.


وی در مورد دلایل بازگشت خود به ایران می گوید: «در ابتدا فصل قرار شد آنها بازیکنان قدرتمندی بگیرند و برای حضور در جمع 4 تیم برتر لیگ بجنگند؛ اما نه بازیکنی جذب شد و نه مربی هایی حرفه ای داشتند. آنها به تعهدات مالی خود هم عمل نکردند و کار به جایی رسید که تصمیم گرفتیم نزدیک به یک هفته با هم جلسه بگذاریم تا با رضایت دو طرفه قرارداد فسخ شود.»


میکائیل و خانواده اش مشکل امنیتی و آسایش شهری هم داشتند؛ به طوریکه او می گوید: «شهری که ما در آن بودیم، مرز ترکیه و سوریه بود. ماشین های سازمان ملل در حال رفت و آمد بودند و هر روز خبرهایی تازه می آمد. از یک طرف تیم آن طور که قول داده شده بود، بسته نشد و از طرف دیگر خانواده ام در امنیت کامل نبودند؛ به همین خاطر تصمیم گرفتیم به ایران بازگردیم.»


او حالا قرارداد خود را با شهرداری تبریز فسخ کرده است و در فاصله کمتر از دو هفته تا آغاز لیگ با تیم شهرش تمرین می کند. وی در مورد مقصد بعدی خود می گوید: «فعلا با تیم هاوش تمرین می کنم تا بدنم از نظر آمادگی در شرایط خوبی بماند؛ اما پیشنهاداتی دارم که فعلا ترجیح می دهم بدون هیچ حاشیه ای تمریناتم را ادامه بدهم.»

دیدگاه‌ها