کد خبر : 1362708 | 12 مهر 1395 ساعت 15:30 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش موندودپورتیوو:

انریکه بین دو نیمه به بازیکنان بارسا چه گفت؟

بارسلونا شب گذشته در حالیکه بهترین بخت را برای صدرنشینی داشت با شکست از سلتاویگو به رده چهارم لالیگا سقوط کرد.

انریکه بین دو نیمه به بازیکنان بارسا چه گفت؟

به گزارش "ورزش سه"، بارسا برای اولین بار از سال 2007 در یک نیمه سه گل از حریف خود دریافت کرد و بازگشت این تیم در نیمه دوم میسر نشد.

آبی اناری ها دو بار توسط پیکه و یک بار توسط نیمار به گل رسیدند اما یک اشتباه از تراشتگن، باعث شد تا سلتا به گل چهارم خود نیز دست یابد.

 

 

1147484

 

 

موندودپورتیوو در گزارشی ویژه فاش کرده است که لوئیس انریکه، سرمربی بارسا در بین دو نیمه به بازیکنانش چه گفته است.

انریکه با لحنی جدی و با حرارت البته بدون عصبانیت به بازیکنان بارسا گفت:" تمام دوئل های انفرادی را به بازیکنان سلتا باختید. تمرکزتان را از دست دادید و سلتا کنترل بازی را در دست گرفت. در نیمه دوم سعی کنید بیشتر پاس های عمقی بدهید. در مناطق پرخطر مرتکب اشتباه نشوید. در دادن پاس دقت کنید و نگذارید بازیکنان سلتا توپ گیری کنند. بیش از هر چیز دیگری به یک گل در شروع نیمه احتیاج داریم تا بتوانیم به بازی برگردیم. هرچه زودتر باید این گل به ثمر برسد."

 

نکته جالب اینکه با وجود تاکید انریکه بر عدم اشتباه در مناطق پرخطر، تراشتگن با پاس اشتباه خود باعث ثبت گل چهارم سلتا شد. او در نیمه اول نیز یک پاس اشتباه به بوسکتس داد که منجر به گل اول میزبان شد.

بازیکنان بارسا 13 دقیقه پس از شروع نیمه دوم توسط پیکه به گل رسیدند و 6 دقیقه پس از گل پیکه نیز نیمار از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد اما اشتباه تراشتگن اجازه نداد بارسلونا حداقل به یک مساوی دست پیدا کند و 4-3 بازی را باخت.

 

 

دیدگاه‌ها