کد خبر : 1363489 | 16 مهر 1395 ساعت 07:40 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

توقف آرژانتین مقابل پرو در غیاب مسی

تیم ملی آرژانتین در غیاب مسی، در تقابل با پرو با نتیجه 2-2 متوقف شد.

توقف آرژانتین مقابل پرو در غیاب مسی

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار تحت چهارچوب مقدماتی جام جهانی برگزار شد و آرژانتین که در گروهش وضعیت خوبی داشت، موفق نشد از پس حریف نه چندان قدرتمند خود بر بیاید، هر چند که لیونل مسی، فوق ستاره تیمشان به دلیل مصدومیت قادر به حضور در اردوی تیم نبود.

 

بازی با برتری آرژانتین همراه بود و آلبی سلسته شروع خوبی در این بازی داشت تا اینکه در دقیقه 15، فونس موری، مدافع اورتون گل اول را برای آرژانتین به ثمر  رساند و تیمش را پیش انداخت. پس از این گل کمی بازی متعادل شد و دو تیم شرایطی مشابه را تا پایان نیمه اول تجربه کردند.

 

1148250

 


نیمه دوم اما با برتری پرو همراه بود و آنها از همان ابتدای بازی فشار را بر روی دروازه حریف زیاد کردند تا اینکه در دقیقه 58، گوئررو موفق شد دروازه آرژانتین را باز کند و کار را به تساوی بکشاند.

 

پس از به تساوی کشیده شدن بازی آرژانتین کمی فشار آورد و موقعیت‌هایی به وجود آورد که روی یکی از همین موقعیت‌ها،‌ایگواین موفق شد دروازه پرو را برای بار دوم باز کند و آرژانتین برای بار دوم از حریفش پیش بیفتد.

 

با این حال این برتری پایدار نبود و در دقیقه 84، کوئوا موفق شد کار را برای بار دوم به تساوی بکشاند و در نهایت نیز بازی با همین نتیجه به پایان رسید. آرژانتین با این تساوی به رده پنجم جدول سقوط کرد و پرو در رتبه هشتم قرار گرفت.

دیدگاه‌ها