کد خبر : 1363492 | 16 مهر 1395 ساعت 06:20 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی پرگل برزیل مقابل بولیوی

تیم ملی برزیل موفق شد در خانه با 5 گل بولیوی را در هم بکوبد.

پیروزی پرگل برزیل مقابل بولیوی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان تیته که ضعیف تر از انتظارات تا به اینجای کار ظاهر شده بودند، موفق شدند با 5 گل حریف خود را در هم کوبیده و بار دیگر به بالای جدول صعود کنند. برزیل نیمه اول طوفانی را پشت سر گذاشت و یکی از بهترین نمایش‌های چند سال اخیرش را در این نیمه تجربه کرد. شاگردان تیته در دقیقه 11 توسط نیمار به گل رسیدند و این شروع طوفان گل‌های برزیل بود. دقیقه 26 فیلیپه کوتینیو موفق شد گل دوم را برای سلسائو به ثمر برساند. طولی نکشید که فیلیپه لوئیس، مدافع چپ تیم نیز موفق به گلزنی شد و کار را تقریبا برای حریف تمام کرد و گابریل خسوس،‌ مهاجم آینده دار سلسائو نیز در دقیقه 44 گل چهارم را به ثمر رساند تا برزیل در پایان نیمه اول 4-0 حریف خود را شکست داده باشد.


در نیمه دوم زرد پوشان کمی دچار افت شدند و نتوانستند فشار نیمه اول را حفظ کنند و بولیوی نیز صاحب توپ شد و سعی کرد موقعیت ایجاد کند. با این حال بار دیگر این برزیل بود که بر بازی مسلط شد و در دقیقه 75 روبرتو فیرمینو توانست گل پنجم را نیز به ثمر برساند و وضعیت این تیم را در جدول بهبود ببخشد.


برزیل با این پیروزی به رده دوم جدول صعود کرد و با 1 امتیاز اختلاف، جدی ترین تعقیب کننده اروگوئه باشد. بولیوی نیز با 7 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد.

دیدگاه‌ها