کد خبر : 1363554 | 16 مهر 1395 ساعت 15:57 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

مارتی پرارنائو:

گواردیولا در آلمان مربی بهتری شد

مارتی پرارنائو، نویسنده کتاب محرمانه پپ، معتقد است پپ گواردیولا در دوره حضور در بایرن مونیخ، شیوه مربیگری اش را تغییر داد.

گواردیولا در آلمان مربی بهتری شد

به گزارش "ورزش سه"، گواردیولا که در این فصل هدایت منچسترسیتی را برعهده گرفت، بعد از جدایی از بارسا، سه فصل هدایت بایرن مونیخ را برعهده داشت و پرارنائو که کتاب محرمانه پپ را از مشاهداتش از فصل اول حضور این مربی اسپانیایی در بایرن نوشت، معتقد است که گواردیولا در این مدت به دنبال عبور از ایدئولوژی یوهان کرویف بوده است.

 

پرارنائو که قرار است کتاب جدیدش با عنوان "پپ گواردیولا؛ تحول" ماه آینده منتشر شود، در این مورد به سایت منچسترسیتی گفت:" آلمان شیوه کاری او را تغییر داد. او موثرتر کار می کند؛ آلمانی تر! او در هوش تاکتیکی اش، بهتر شده و از دگماتیسم فاصله گرفته است. او مربی بهتری شده زیرا باتجربه تر شده، دانش بیشتری دارد و با چالش های بیشتری روبرو شده است. آلمان، پپ را تغییر داد.

 

1145579

 

او با پپِ بارسا خیلی متفاوت است. در بارسا، پپ در خانه اش بود و همه چیز حول ایده بارسا شکل گرفت. آن یک کار فوق العاده بود و شاید بتوان گفت که او بهترین تیم تاریخ را داشت یا یکی از بهترین تیم های تاریخ اما همیشه حول یک ایده حرکت می کردند؛ بازی مالکانه که ایده یوهان کرویف بود؛ همان ایده متعصبانه فوتبال مالکانه.

 

اما در مونیخ او باید با یک کشور جدید سازگار می شد؛ با زبان جدید و با نوع جدیدی از فوتبال و به ویژه با بازیکنانی که مهارت هایی متفاوت از بارسا داشتند. دیگر خبری از ژاوی، اینیستا، مسی، بوسکتس و پیکه نبود."

 

دیدگاه‌ها