کد خبر : 1363615 | 16 مهر 1395 ساعت 21:20 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

با قهرمانی در 500 متر کایاک تک نفره؛

طالبیان: المپیک توکیو؛ چرا که نه

قایقران المپیکی ایران امروز یک بار دیگر قهرمان مسابقات قهرمانی کشور شد و بعد از اتمام اردو لهستان خود می گوید برای المپیک توکیو آماده می شود.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های مسافت 500 متر در مواد کایاک یک‌نفره ایران به پایان رسید و احمدرضا طالبیان از اصفهان مقام اول، علی آقامیرزایی از گیلان مقام دوم و محمدطاهر حسینی افشار از کرمانشاه مقام سوم را به دست آوردند. طالبیان که از قبل نقره 1000 متر تک نفره را هم کسب کرده بود بعد از پایان رقابت های قهرمانی کشور گفت:«نزدیک به 2 سال بود که در اردوهای ملی و بازی های داخلی نبودم. تمرینات خوبی را در لهستان پشت سر گذاشتم و حالا در فرم خوبی هستم. بازی های کشوری هم امسال یکی از سال های خوب خودش را پشت سر گذاشت و بچه ها بسیار نزدیک به هم پارو می زدند. نقره و طلا برای من اهمیت زیادی داشت که از به دست آوردن آن خوشحالم.»


طالبیان که سابقه پارو زدن در المپیک لندن را هم دارد می گوید:«مدل تمریناتم را مدت هاست تغییر داده ام و فکر می کنم باید با دقت و تلاش بیشتری کار کنم. اینکه در ریو نبودم خیلی اذیتم کرد و حالا می خواهم با برنامه ای چهار ساله و دقیق خودم را به المپیک 2020 توکیو برسانم. کار سختی داریم، با اینکه توجه، امکانات و بستر خوبی فراهم نیست اما رسیدن به المپیک و درخشیدن غیر ممکن نیست و از حالا استارت آن خورده است.»

 

1148389

 

1148390

دیدگاه‌ها