کد خبر : 1363668 | 17 مهر 1395 ساعت 09:58 | 58K بازدید | 4 دیدگاه

خشم گلر ازبک از دست هم تیمی هایش

لوبانف: شکست مقابل ایران شرم آور بود!

دروازه بان سرشناس ازبک ها بعد از باخت به ایران در خانه عملکرد هم تیمی هایش را زیر سئوال برد و نتیجه کسب شده را شرم آور خواند.

لوبانف: شکست مقابل ایران شرم آور بود!

به گزارش "ورزش سه"، آلکساندر لوبانف دروازه بان ازبک ها که خیلی دوست داشت روند کلین شیت ها و موفقیت هایش با تیم ملی ازبکستان برابر ایران ادامه پیدا کرده و این دوئل حیثیتی به سود او و یارانش تمام شود بعد از باخت 1-0 در خانه تمام هم تیمی هایش را از تیغ تیز انتقاد گذراند و نمایش آنها مقابل ایران را شرم آور خواند.


لوبانف در گفتگو با سایت چمپیونات ازبکستان خطاب به هم تیمی هایش گفت:« واقعا از طرفداران ازبک عذرخواهی می کنم چون شکست ما مقابل ایران با آن نمایش دور از ذهن و ضعیف شرم آور بود. ما در روزی این قدر بد بازی کردیم که باید هر سه امتیاز را به دست می آوردیم و نیمی از راه صعود را طی می کردیم اما به قدری بد بازی کردیم که ایران با شایستگی توانست سه امتیاز را با خود به تهران ببرد».


این دروازه بان در ادامه با بیان این که هنوز چیزی تمام نشده، افزود:« ما باختیم و از این بابت شرمساریم اما هنوز فرصت برای رسیدن به جام جهانی هست و باید خودمان را از زیر بار شوک باخت به ایران خارج کنیم تا بتوانیم برابر چین جبران کرده و یک برد دیگر به دست بیاوریم. جدال با چین به همان اندازه بازی با ایران برای ما اهمیت دارد چون باید دل هواداران مان را به دست بیاوریم».

دیدگاه‌ها