کد خبر : 1363719 | 17 مهر 1395 ساعت 12:10 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

مسابقات کارتینگ خانوادگی در مجموعه آزادی

به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی همایش پیاده روی و کوهنوردی عاشورایی پرسنل شاغل در شهرداری تهران را به مقصد تپه نورالشهداء برگزار گردید.

مسابقات کارتینگ خانوادگی در مجموعه آزادی

به گزارش "ورزش سه"، این همایش با هدف تجدید پیمان با آرمان های امام (ره) و شهدا و گرامیداشت یاد شهدای مدافعان حرم و ارتقا سلامت کارکنان وخانواده  آنها و حفظ انسجام، نشاط وهمدلی بین همکاران وتجربه یک روز سالم به میزبانی معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران و توسط اداره کل رفاه در مسیر کلکچال به مقصد تپه نور الشهدا برگزار گردید و مورد استقبال تعداد کثیری از کارکنان ستادی، معاونت، سازمان و شرکت های تابعه ی مناطق 22 گانه شهر تهران به همراه خانواده‌های‌شان قرار گرفت.


نوید رضا خدیوی، مدیر کل رفاه با بیان اینکه همایش پیاده‌روی پرسنل شهرداری تهران به منظور افزایش نشاط عمومی، تبیین ضرورت توجه بیشتر به ورزش همگانی و نقش ورزش در سلامت برگزار می‌شود افزود: با توجه به همزمانی همایش با ایام محرم انگیزه‌ای شد برای بیعت با آرمان‌های امام راحل و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و مدافعان حرم چنین همایشی برنامه‌ریزی و اجرایی گردد.


خدیوی همچنین از برگزاری مسابقات کارتینگ ویژه فرزندان پرسنل شهرداری تهران در مجموعه ورزشی آزادی نیز نام بردند و در این باره گفت: ما در حوزه ورزش برآن هستیم که تمامی قشرهای سنی و جنسیتی پرسنل را در حوزه های تندرستی درگیر نماییم تا دارای یک ساختار سالم در بنیان خانواده بزرگ شهرداری تهران با توجه به تاکیدات شهردار محترم تهران و تمهیدات مهندس تشکری هاشمی معاونت توسعه منابع انسانی شویم. حرکت و تلاش یکی از ویژگی‌های حیات انسان  بوده  و عاملی برای رشد سلامت و نشاط می باشد و وظیفه ما به‌عنوان دستگاه متولی ورزش کارکنان این شعار را پیاده سازی نماییم.

دیدگاه‌ها