کد خبر : 1364207 | 19 مهر 1395 ساعت 14:14 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین تیر در ترکش عنابی‌ها

تیم ملی قطر بدون امتیاز در انتهای جدول است و امیدوار است تا بتواند با برد برابر سوریه بازی فردا را به پایان برساند.

به گزارش"ورزش سه"، در یکی دیگر از مسابقات گروه اول مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره آسیا، دو تیم قطر و سوریه در ورزشگاه السد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. قطری ها هر سه بازی ابتدایی را برابر ایران، ازبکستان و کره جنوبی از دست داده اند.


تعویض سرمربی در تیم ملی قطر، جواب نداده است و آنها برابر کره جنوبی نیز شکست خوردند؛ در حالی که 30 دقیقه پایانی را کره ای ها 10 نفره دنبال کردند. آنها بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارند و می خواهند با سه امتیازی که برابر سوریه می گیرند، به مسابقات بازگردند. از سوی دیگر سوری ها بعد از تساوی برابر کره و شکست دادن چین در خانه حریف، با روحیه و اعتماد به نفس بیشتری به این بازی می آیند و می خواهند از این بازی دست پر به دمشق بازگردند. مطمئنا این بازی می تواند جذابیت های خاص خود را داشته باشد و چشم ها را به خود خیره خواهد کرد.


نکته جالب درباره سوریه این است که آنها در این سه بازی اخیر تنها یک گل زده اند و یک گل خورده اند که نشان دهنده قدرت خط دفاع و کم زهر بودن خط حمله اش است. از سوی دیگر قطری ها 6 گل خورده اند یعنی به طور میانگین در هر بازی دو گل؛ تنها دو گل آنها هم در بازی آخر به ثمر رسیده است.


ترکیب احتمالی قطر:


سعد الشعیب، عبدالکریم حسن، محمد کاسولا، احمدیاسر عبدالرحمان، میگل پدرو کوریرا، احمد محمد السعید، رودریگو تاباتا، بوعلم خوخی، حسن الهیدوس، لوئیس مارتن جونیور و سباستیان سوریا

 

1148925


ترکیب احتمالی سوریه:


ابراهیم عالمه، احمد الصالح، تامر حاج محمد، موید العجان، محمود المواس، خالد المباید، عمر المیدانی، علاء شبلی، یوسف کلفا، محمد رفعت و عمر خریبین

 

1148639


عمرخریبین از سوریه با 7 گل و حسن الهیدوس با 6 گل بهترین گلزنان هر دو تیم به حساب می آیند.

دیدگاه‌ها