کد خبر : 1364228 | 19 مهر 1395 ساعت 15:45 | 43.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با فاکس اسپورت

افشاگری لوکزامبورگو در مورد رئال پس از 11 سال

واندرلی لوکزامبورگو یک سال روی نیمکت رئال نشست و سپس به تصمیم فلورنتینو پرز از سمت خود برکنار شد.

افشاگری لوکزامبورگو در مورد رئال پس از 11 سال

 

به گزارش "ورزش سه"، این مربی برزیلی که 30 دسامبر 2004 روی نیمکت رئال نشست و تا 4 دسامبر 2005 نیز مربی کهکشانی ها بود، در اقدامی غیرمنتظره و پس از برد رئال برابر ختافه از سوی پرز (رئیس رئال) برکنار شد.

 

 

1141336

 

 

لوکزامبورگو در مورد دلیل اخراجش از رئال در سال 2005 به فاکس اسپورت گفت: «بحث و مشاجره ای که با پرز پس از بازی با ختافه داشتم باعث برکناری من شد.

در آن بازی ما ده نفره، 1-0 پیروز شدیم اما رئیس باشگاه ناراضی بود. پرز پس از بازی با قیافه ای درهم نزد من آمد و گفت که چرا رونالدو (برزیلی) را تعویض کرده ام.

تاکنون سابقه نداشت مدیر یک باشگاه آنقدر به من نزدیک شده و به من انتقاد کرده باشد. به او گفتم که دقیقه 88 بازی برای وقت کشی این کار را کردم چون از نیمه اول ده نفره بودیم و نیاز به یک مدافع برای حفظ نتیجه داشتیم.

در عین تعجب پرز به من گفت که اینجا رئال است و بازیکنی مثل رونالدو نباید هرگز تعویض شود. در رئال، هواداران، بازی زیبا می خواهند نه این شکل بازی. من هم در جواب گفتم که اینجا نیستم تا از رئال تیمی برای نمایش بسازم. اینجا هستم تا رئال را به سه امتیاز رسانده و در رقابت با بارسلونا از این تیم پیش بیفتم.

اینجا نیستم تا از شما مشاوره تاکتیکی بگیرم. شما برای امضای قرارداد با من به برزیل آمدید و اگر حالا از من ناراضی هستید، اخراجم کنید.»

دیدگاه‌ها