کد خبر : 1364887 | 23 مهر 1395 ساعت 19:45 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

دست‌نشان: کم تجربه بودیم

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: تیم ما هنوز دچار جوانی است. جوانی شرایطی دارد که نتیجه 2 بر صفر باخته را با شجاعت مساوی کنید اما همان جوانی و کم تجربگی باعث باخت می‌شود.

دست‌نشان: کم تجربه بودیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، نادر دست‌نشان پس از شکست 3 بر 2 مقابل پیکان در نشست خبری گفت: به بازیکنان خودم خسته نباشید می‌گویم و به پیکان این برد را تبریک می‌گویم اما تیم ما هنوز دچار جوانی است. جوانی شرایطی دارد که نتیجه 2 بر صفر باخته را با شجاعت مساوی کنید اما همان جوانی و کم تجربگی باعث باخت می‌شود. باید بیشتر کار کنیم تا در دقایق پایانی گل نخوریم و در بازی قبل برد را از دست دادیم و امروز هم مساوی را در لحظات آخر از دست دادیم.

 

 

وی در مورد نحوه قضاوت داور مسابقه گفت: به داوری اعتراض ندارم اعتراضم به چیدمان داوری است. خواهش کرده‌ام که داور مازندرانی برای ما نگذارند. داوران مازندرانی با احساس هستند. در بازی با پدیده و تراکتورسازی اشتباه‌های داوری به ضرر ما شد. من نباید در مورد داوری حرف بزنم اما گاهی اوقات تناقضی به وجود می‌آید. این داور هم داور خوبی است. داور هند بازیکن حریف را که با دست استپ کرد، نگرفت؛ اما هند بازیکن ما را گرفت. دیگر فاصله دور و نزدیک در خطای هند معنا ندارد.

 

 

وی افزود: شما ببینید گل در فوتبال در چه دقایقی زده می‌شود همه گل‌ها در دقایق پایانی است زیرا تیم‌ها خسته می‌شوند و بازیکنان اشتباه می‌کنند. کمک داور مازندرانی ما یک خطا را به سود ما اعلام نکرد و همان توپ وارد دروازه ما شد. داور مازندرانی برای اینکه ثابت کنند مربیان برایشان فرقی ندارد نسبت به من سختگیر تر هستند تا سرمربی حریف، مثل جلالی، شاید داور مازندرانی ممکن است برای حریف هم ذهنیت منفی ایجاد کند.

دیدگاه‌ها