کد خبر : 1365137 | 24 مهر 1395 ساعت 17:50 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

توقف بایرن در پشت ایستگاه فرانکفورت

بایرن مونیخ نتوانست در خانه فرانکفورت از پس این تیم 10 نفره برآید و با نتیجه تساوی 2-2 متوقف شد.

توقف بایرن در پشت ایستگاه فرانکفورت

به گزارش "ورزش سه"، بایرن در حالی در خانه فرانکفورت به مصاف این تیم می رفت که بعد از تساوی خانگی هفته گذشته برابر کلن، به سه امتیاز این بازی نیاز مبرمی داشت. بازی با برتری شاگردان آنچلوتی آغاز شد و این تیم در دقیقه 7 می توانست با همکاری مولر و کیمیچ به گل برسد که این امر محقق نشد.

 

اما بایرن برای رسیدن به گل برتری خیلی صبر نکرد و در دقیقه 11 روی حرکت آرین روبن به گل رسید. این وینگر با تجربه هلندی روی همکاری داوید آلابا و هوملس و ارسال از جناح چپ، با گذشتن از سد مدافع حریف موفق شد با ضربه ای دقیق گل اول بایرن را به ثمر برساند.

 

 

 

1149816

 

بعد از به ثمر رسیدن گل، فرانکفورت سعی بر گرفتن جریان بازی و ایجاد موقعیت داشت که در این امر ناتوان بود. در دقیقه 32، هجوم بازیکنان میزبان با دفع توپ دیدنی بواتنگ همراه بود تا دروازه نویر تهدید نشود. 2 دقیقه بعد، عکس العمل زیبای نویر در برابر ضربه مه یر مانع فرو ریختن دروازه بایرن شد. در دقیقه 40، نفوذ زیبای کینگزلی کومان از سمت چپ و ضربه محکم او از پشت محوطه جریمه با کمترین اختلاف از روی دروازه فرانکفورت به بیرون رفت.

 

 

فشارهای فرانکفورت بالاخره در دقیقه 43 جواب داد و این تیم با ضربه دقیقه هوستی به گل رسید. حرکت بازیکنان تیم میزبان از میانه میدان با اشتباه عجیب بواتنگ همراه بود و ضربه ای دقیق هوستی از سمت چپ محوطه جریمه از زیر دستان نویر عبور کرد تا فرانکفورت بازی را به تساوی کشانده و دو تیم با همین نتیجه به رختکن بروند.

 

بایرن نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه 48 می توانست توسط کیمیچ به گل برسد که ضربه این بازیکن جوان تبدیل به گل نشد. در دقیقه 62، هاردکی سنگربان فرانکفورت در دو صحنه عکس العمل های بی نظیری از خود نشان داد. ابتدا هاردکی ضربه روبن را دفع کرد و چند لحظه بعد نیز روی حرکت هوملس عکس العمل نشان داد اما بالاخره دروازه فرانکفورت روی همکاری پاس هوملس و ضربه زمینی کیمیچ به گوشه دروازه گشوده شد تا بالاخره بایرن در دقیقه 62 به گل برسد. 3 دقیقه بعد، هوستی زننده گل فرانکفورت با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا کار تیم میزبان سخت تر شود. در دقیقه 74، لواندوفسکی می توانست روی همکاری با مولر برای بار سوم دروازه فرانکفورت را باز کند که این امر محقق نشد.

 

 

1149820

 

 

اما در دقیقه 78 باز هم فرانکفورت به گل رسید. روی یک نفوذ ار جناح راست توپ در مقابل فابیان قرار گرفت و او نیز با سینه خود توپ را وارد دروازه بایرن کرد تا میزبان 10 نفره باز هم بازی را به تساوی بکشاند. در ادامه، باز هم شاگردان آنچلوتی تلاش کردند تا گل برتری را به ثمر برسانند اما در این راه توفیقی نداشتند تا بایرن برای دومین هفته متوالی متوقف شود.

دیدگاه‌ها