کد خبر : 1365138 | 24 مهر 1395 ساعت 17:59 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

نباید احساسی بازی کنیم؛

پورموسوی: به شرف بازیکنانم درود می‌فرستم

سرمربی استقلال خوزستان معتقد است اگر بازیکنانش احساسی بازی نکنند می‌توانند به پیروزی در بازی‌ها دست پیدا کنند.

پورموسوی: به شرف بازیکنانم درود می‌فرستم

به گزارش "ورزش‌سه"، سید سیروس پورموسوی در نشست خبری پس از بازی برابر ماشین سازی گفت: خدا را شکر در دیدار سخت و مهم خارج از خانه به پیروزی رسیدیم؛ از دقیقه اول به دنبال 3 امتیاز بودیم و برای آن برنامه داشتیم که توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.


او با بیان اینکه نمایش متفاوتی در دو نیمه داشتیم، عنوان کرد: دو بازیکن 23 ساله در نیمه اول برای ما بازی کردند اما به دلیل اینکه احساس کردم در لحظات مهم با استرس مواجه شدند آنها را تغییر دادم که همین مسئله موجب شد شروع خوبی در نیمه دوم داشته باشیم؛ آنالیز خوبی از ماشین سازی داشتیم و می‌دانستیم در دقایقی از بازی بازیکنان این تیم از نظر بدنی دچار مشکل می‌شوند.


سرمربی استقلال خوزستان با تمجید از تیم ماشین سازی ابراز کرد: بازیکنان خیلی خوبی در ماشین سازی هستند ولی هر مسابقه یک پیروز و یک بازنده دارد؛ استقلال خوزستان همیشه به دنبال 3 امتیاز است که در برخی دیدارها نیز بازنده می‌شویم؛ ما نمایش هجومی ارائه می دهیم تا تماشاگرانمان از آنها لذت ببرند؛ متاسفانه در لحظاتی از مسابقه بازیکنان احساسی کار می‌کنند که این مسئله در روند تیم تاثیر می‌گذارد.


پورموسوی با اشاره به آنالیز از تیم ماشین سازی گفت: می‌دانستیم حریف در نیمه دوم روی توپ‌های بلند برنامه دارد و به همین خاطر بازیکنان بلند قد را وارد زمین کردیم؛ نمایش ماشین سازی موجب شد دو تعویض کنیم.


او ادامه داد: از مسؤولان استان خوزستان تقاضا دارم به حمایت از ما بپردازند چون تاکنون غیر از استاندار کسی پشتیبان ما نبوده است؛ از بازیکنانم تشکر می‌کنم که چهار ماه بدون پول بازی کردند و به شرف آنها درود می‌فرستم.

دیدگاه‌ها