کد خبر : 1365212 | 24 مهر 1395 ساعت 19:56 | 97.1K بازدید | 0 دیدگاه

بچه ها نگذاشتند خداحافظی کنم

نویدکیا: می‌خواستم بروم تا نبردن‌ها گردنم نیفتد

محرم نویدکیا کاپیتان سپاهان در پایان مسابقه مقابل ذوب آهن در گفت و گو با خبرنگاران درباره موضوع خداحافظی اش صحبت کرد.

نویدکیا: می‌خواستم بروم تا نبردن‌ها گردنم نیفتد

به گزارش "ورزش سه"،  نویدکیا گفت: با داشتن 35 سال سن احساس کردم دیگر کافی است و وقت خداحافظی. خصوصا در ناحیه زانو احساس درد زیاد دارم و فکر می کردم که هم به خاطر سن و سال و هم به خاطر وضعیت جسمانی موقع خوبی برای خداحافظی باشد که البته این اتفاق نیفتاد. امروز احسان، حسین پاپی و سایر بازیکنان به من گفتند که نمی‌گذاریم این کار صورت گیرد اما به نظرم کار زشتی صورت گرفت. واقعیت این است که دلم می‌خواست این اتفاق بیفتد و یک جای خالی برای تیم درست شود و نیم‌فصل بازیکن جذب شود و همه شرایط برای تیم و من مهیا نبود. بالاخره انسان درباره برخی چیزها فکر می‌کند و برنامه‌ریزی می‌کند و دوست دارد آنگونه که می‌خواهد رقم بخورد و ای کاش بچه‌ها به نظر من احترام می‌گذاشتند و اجازه می‌دادند کاری که باید را انجام دهم.

 

 

 

 

نویدکیا ادامه داد: دلم می‌خواست که این خداحافظی جلوی ذوب‌آهن باشد اما خداحافظی یک بازیکن کاری به برد یا باخت ندارد و وقتی تصمیم می‌گیرد باید به آن احترام گذاشت. شاید من در هر بازی که تصمیم به خداحافظی گرفتم، تیم به پیروزی نرسد و حالا من نباید خداحافظی کنم؟! من همه هماهنگی‌های لازم را با سرمربی و سایر مسئولان انجام دادم و از قبل این صحبت‌ها را نکردیم تا شرایط به هم نریزد و قرار بود امروز بعد از بازی این کار انجام شود. متأسفانه بچه‌های تیم، کار زشتی انجام دادند و مانع خداحافظی من شدند.
 
نویدکیا وقتی با این سوال خبرنگاران که راجع به حضورت در برنامه نود صحبت کن مواجه شد اینطور جواب داد: من وقتی در این برنامه حضور پیدا کردم اصلا آقای فردوسی پور نگذاشت من حرف بزنم و تمام وقت داشت با لپ تاپش بازی می کرد.
 
خبرنگاران از او پرسیدند برنامه نود مستقیما از حضور برای شما دعوت کرد که نویدکیا پاسخ داد: نخیر. یک رابط این وسط بود و او از من خواست تا در این برنامه حاضر شوم اما آقای فردوسی پور به حرف های من گوش نمی کرد و امکان صحبت به من نداد.


 نویدکیا دوباره درباره خداحافظی اش مورد سوال قرار گرفت و اینگونه گفت: آقای ویسی نسبت به این وضعیت گلایه مند بود و من هم تاکید داشتم خداحافظی بکنم تا نبردن های تیم در بازی های آینده به گردن من نیفتد. من به او حق می‌دهم و ممکن است که او راست بگوید زیرا من امروز صبح با او و بازیکنان صحبت کردم اما این اتفاق نیفتاد و باید منتظر آینده بمانم.


کاپیتان سپاهان درباره اینکه چرا اول فصل این تصمیمش را اعلام نکرد، گفت: آمدن من در ابتدای فصل نیز به خاطر هواداران سپاهان بود و نمی‌خواستم فوتبال بازی کنم و خودم را نشان دهم تا به تیم ملی بروم بلکه فقط به خاطر هواداران تیم به سپاهان برگشتم اما شرایط جسمانی من ایده‌آل نیست.


نویدکیا درباره اینکه آیا فردا در تمرین تیم شرکت می‌کند یا خیر، خاطرنشان کرد: من خودم هم گیج هستم و باید ببینم فردا بر سر تمرین چه می‌گذرد.


وی پیرامون اینکه قرار است در ادامه در کادر فنی یا مدیریت باشگاه حضور داشته باشد، اظهار داشت: خیر. اینها به آینده تعلق دارد و من نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی صورت می‌گیرد و درباره‌اش صحبت نمی‌کنم.

دیدگاه‌ها