کد خبر : 1365219 | 24 مهر 1395 ساعت 20:07 | 82.1K بازدید | 0 دیدگاه

کاش برانکو کوتاه می آمد

سرمربی پرسپولیس حتی به عنوان یار تعویضی نیز به رضاییان اعتماد نمی کند.

کاش برانکو کوتاه می آمد

به گزارش ورزش سه، صادق محرمی دقیقه 86 به عنوان سومین بازیکن تعویضی پرسپولیس جانشین فرشاد احمدزاده شد تا رامین رضاییان همچنان در لیگ شانزدهم از حضور در زمین با پیراهن پرسپولیس محروم باشد. برانکو در دیداری که پرسپولیس فشار زیادی را تحمل نمی کرد هم ترجیح داد تا به رضاییان اعتماد نکند تا تصمیم او همچنان تنها نکته منفی این تیم باشد.

 


رضاییان که درخشش او در دو بازی گذشته تیم ملی برابر ازبکستان و کره جنوبی هواداران پرسپولیس را امیدوار کرده بود تا برانکو لجبازی را کنار گذاشته و این بازیکن را به ترکیب پرسپولیس اضافه کند، در طول 90 دقیقه بازی تنها نظاره گر پیروزی پر گل پرسپولیس برابر نفت تهران بود تا زمان بازگشت این بازیکن به ترکیب پرسپولیس علامت سوال بزرگ هواداران قرمزپوشان باشد.

 


سرمربی قرمزها می توانست در در روزی که پرسپولیس بازگشت به صدر را با کسب یک پیروزی پر گل جشن گرفت، برای احترام به هواداران رضاییان را دقایقی برابر نفت به میدان بفرستد اما ترجیح داد تا همچنان بر مواضع خود در مورد ستاره ملی پوش این تیم پا فشاری کند. اتفاقی که در نهایت باعث شد تا رضاییان رختکن این تیم را قبل از سایر بازیکنان و انفرادی ترک کند.

 

البته رضاییان بعدا در اینستاگرامش نسبت به این شایعه واکنش داد و گفت این کار را با اجازه انجام داده است .به نظر  او باید بابت صبر و تحمل حرفه ای اش تشویق شود .

دیدگاه‌ها