کد خبر : 1365223 | 24 مهر 1395 ساعت 20:12 | 119.4K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال خداحافظی محرم در روز افتتاح نقش جهان

اشک‌های حاج‌صفی برای انصراف نویدکیا(عکس)

شنیده‌های تایید نشده از استادیوم فولادشهر گویای دلایلی حاشیه‌ای برای خداحافظی نکردن محرم نویدکیاست.

به گزارش "ورزش‌سه"،  محرم نویدکیا که پیش‌تر گفته بود در روز بازی با ذوب آهن از فوتبال خداحافظی خواهد کرد، در دقایق پایانی در شرایطی که حتی حلقه گل را هم به گردن او انداخته بودند، از فوتبال خداحافظی نکرد تا همچنان بازیکن سپاهان باقی بماند.


مشاهدات و شنیده‌های خبرنگاران و نکاتی که دهان به دهان در عصر روز بیست‌وچهارم مهرماه در اصفهان می‌چرخد اینگونه روایت می‌کند که محسن طاهری مدیرعامل جدید سپاهان که جانشین اصغر باقریان مدیرعامل پیشین این باشگاه شده است در شرایطی به این سمت آمد که یکی از شروط قبولی مدیرعاملی خود را خداحافظی نویدکیا و رفتن او از سپاهان گذاشته بود.

 


از دقایق ابتدایی بازی هم صدایی که از روی سکوها به گوش می‌رسید گویای فشار تماشاگران روی محرم نویدکیا بود تا از تصمیم خود برای خداحافظی منصرف شود. به رغم اینکه سرمربی تیم هم راضی به این خداحافظی بود و در شرایطی که حلقه گل به گردن محرم نویدکیا انداخته شد اما ناگهان احسان حاج صفی سر رسید و با چشمانی اشکبار دست محرم را گرفت و به رختکن برد و این پایانی بود در سناریو خداحافظی که محرم قرار بود برای خودش کارگردانی کند. شنیده دیگری که بعد از این خداحافظی نکردن دوباره دارد دهان به دهان می‌چرخد این است که شاید تصمیم محرم به روز بازی با استقلال موکول شده و یا مهمتر از آن به روز اولین بازی‌ای که استادیوم نقش جهان در همان روز افتتاح خواهد شد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها