کد خبر : 1365305 | 24 مهر 1395 ساعت 23:08 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی خانگی یوونتوس مقابل اودینزه

یوونتوس در دیداری خانگی مقابل اودینزه به پیروزی 2-1 دست پیدا کرد و فاصله اش با رم را بار دیگر به 5 امتیاز افزایش داد.

پیروزی خانگی یوونتوس مقابل اودینزه

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مکس آلگری در این دیدار ابتدا از حریف عقب افتادند اما در ادامه پائولو دیبالا دو بار دروازه اودینزه را باز کرد تا سه امتیاز بازی نصیب بیانکونری شود.

 

یوونتوسی ها بازی را بهتر آغاز کردند و می توانستند در همان دقایق ابتدایی دروازه حریف را باز کنند اما کم دقتی در زدن ضربات آخر، مانع از باز شدن دروازه اودینزه شد.

 

در ادامه برتری میزبان در مالکیت توپ ادامه داشت اما دفاع منسجم اودینزه مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. تا اینکه در دقیقه 30، اودینزه برخلاف جریان بازی به گل رسید. یاکوب یانکو روی یک فرار، توانست با ضربه ای خوب، دروازه جی جی بوفون را که واکنش خوبی هم نداشت، باز کند.

 

یوونتوسی ها خیلی زود می توانستند به این گل واکنش نشان دهند و تنها 3 دقیقه بعد به گل تساوی برسند اما ضربه لیششتاینر از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

1149958

 

اما تلاش های یوونتوس برای رسیدن به گل سرانجام در دقیقه 43 به ثمر نشست. خطای یانکو روی اورا، یک ضربه آزاد نصیب یووه کرد و دیبالا با ضربه ای تماشایی، حساب کار را 1-1کرد. در ثانیه های پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را هم یوونتوس بهتر شروع کرد و این بار خیلی زود به گل رسید. خطای دی پل روی ساندرو، یک ضربه پنالتی نصیب یوونتوسی ها کرد که دیبالا آن را تبدیل به گل دوم خود و تیمش کرد.

 

1149957

 

برتری میزبان ادامه پیدا کرد و ساندرو می توانست در دقیقه 61 گل سوم بیانکونری را به ثمر برساند اما ضربه سر او راهی به چهارچوب دروازه کارنزیس پیدا نکرد.

 

در ادامه و با کاهش فشار حملات یوونتوس، بازیکنان اودینزه فرصت پیدا کردند تا روی دروازه این تیم خطرساز شوند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری یووه به پایان رسید.

دیدگاه‌ها