کد خبر : 1365348 | 25 مهر 1395 ساعت 10:31 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

مظاهری: حقمان برد در دربی بود

مظاهری می گوید ذوب اهن به روزهای خوب خود بازگشته است و مطمئنا می توانند در بالای جدول حاضر باشند.

مظاهری: حقمان برد در دربی بود

رشید مظاهری در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره دربی با سپاهان گفت: بازی سختی را متصور بودیم و می دانستیم دربی همیشه حساس است اما تمام تلاش خود را کردیم تا بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم و وضعیت خودمان را بهبود ببخشیم. البته جا دارد بگویم جای قاسم حدادی فر در این بازی بسیار خالی بود و امیدوارم بسیار زود به میادین بازگردد.

 

گلر تیم ذوب آهن در ادامه افزود: درست است که شش سال بود برابر سپاهان پیروز نشده بودیم، اما این بازی را بسیار خوب بردیم و حقمان برد بود. مطمئن باشید این روند ادامه خواهد یافت و با همدلی بچه ها به کورس بالای جدول می رویم و بازهم موفقیت های خود را به کارگران زحمت کش شرکت ذوب آهن تقدیم خواهیم کرد.

 

مظاهری همچنین درباره بازگشت به تیم ملی گفت: من قبلا هم گفته ام و باز می گویم انگیزه ام برای حضور در تیم ملی کم نشده است و با تمام توان و روحیه بازی می کنم و برابر سپاهان خداراشکر روز خوبی را در بازی گذراندم.

 

وی در انتها درباره خداحافظی نویدکیا گفت: محرم از بازیکنان بزرگ فوتبال اصفهان و ایران است و رفتنش مطمئنا هم خودش هم هواداران اصفهانی را ناراحت کرده است. امیدوارم در زندگی پس از فوتبالش موفق باشد.

دیدگاه‌ها