کد خبر : 1365423 | 25 مهر 1395 ساعت 14:24 | 12.2K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی جدید ذوب‌آهن گام اول را محکم برداشت

مجتبی حسینی مرد اول دربی اصفهان

مجتبی حسینی سرمربی جدید تیم ذوب آهن برای اولین بار در لیگ برتر و دربی اصفهان روی نیمکت هدایت این تیم نشست و موفق شد با یک پیروزی شیرین جایگاه خود را تثبیت کند.

به گزارش"ورزش‌سه"، مجتبی حسینی سال ها در کنار یحیی گل محمدی کار مربیگری را ادامه می داد و کارنامه او به همراه یحیی گل‌محمدی در چندین سال اخیر او را به یکی از کمک مربیان مشهور لیگ برتر تبدیل کرده بود. رقم دریافتی حسینی هم موید همین موضوع بود و او در میان کمک مربیانی قرار داشت که رقم بالایی دریافت می کنند.


نتایج ضعیف تیم ذوب آهن در بازی‌های ابتدایی باعث واکنش سعید آذری به این روند شد و پس از کش و قوس های چند هفته ای که پیرامون این موضوع میان یحیی گل محمدی و سعید آذری وجود داشت، سرانجام دو طرف رضایت دادند تا با یکدیگر قطع همکاری کنند.


انتخاب بعدی سعید آذری مجتبی حسینی بود که در اهواز و در مقابل فولاد خوزستان موفق شده بود یک پیروزی خوب را در غیاب یحیی گل محمدی رقم بزند. حسینی پس از رفتن یحیی به عنوان سرمربی موقت کار خود را شروع کرد و پس از پیروزی دشوار در جام حذفی برابر شهرداری شاهین بوشهر، در دربی اصفهان باید اولین آزمایش خود را پس می داد.

 

1150088


تیم ذوب آهن در دربی اصفهان خیلی خوب و منظم توانست برنامه های خود را در زمین مسابقه اجرا کند و در روزی که تیم سپاهان به شدت تحت تاثیر اخبار و حواشی مربوط به خداحافظی محرم نویدکیا احساسی شده بود، ذوبی‌ها توانستند کنترل بازی را در دست بگیرند و با یک بازی منطقی بر بازی احساسی سپاهان غلبه کنند. شاگردان حسینی در این دیدار موفق شدند تا به بهترین نحو و با زیرکی از فرصت های خود استفاده کنند؛ موضوعی که در بازی‌های گذشته یکی از معضلات اصلی این تیم برای رسیدن به گل بود.


مجتبی حسینی پس از پایان دیدار و در جمع خبرنگاران این پیروزی را جدا از تفکرات یحیی گل محمدی دوست خود و سرمربی سابق تیم ذوب آهن ندانست و اعتقاد داشت که همان تفکرات قبلی را برای رسیدن به پیروزی دنبال کرده است.


با تمام این تفاسیر شهرآورد اصفهان می توانست آزمایش بزرگی برای مجتبی حسینی و تثبیت جایگاه او داشته باشد. حسینی علاوه بر اینکه توانست در یک دیدار حساس از پس شکست تیم همشهری بیاید، به رکورد 6 ساله سپاهان در نباختن مقابل ذوب آهن پایان داد تا به نفر اصلی دربی اصفهان بدل شود. سعید آذری مدیرعامل تیم ذوب آهن در پایان بازی به حمایت از سرمربی تیم خود پرداخت و حالا مجتبی حسینی می تواند با خیال راحت تری به بازی های پیش رو بنگرد. سعید آذری پیش تر از این هم با انتخاب مشابهی، منصور ابراهیم زاده را به عنوان سرمربی تیم ذوب آهن انتخاب کرده بود و حالا با انتخاب حسینی بار دیگر به یک مربی جوان و بی تجربه اعتماد کرده و در گام نخست جواب مثبتی دریافت کرد.

دیدگاه‌ها