کد خبر : 1365464 | 25 مهر 1395 ساعت 16:49 | 11.8K بازدید | 1 دیدگاه

سه گل برای پایان ناکامی ها

گسترش فولاد 3 - پدیده 0؛ بازگشت فراز

گسترش فولادی ها در آخرین بازی هفته هشتم لیگ، در خانه خود به مصاف پدیده رفتند و توانستند این تیم را با سه گل بدرقه کنند. شاگردان کمالوند در این بازی توانستند اولین پیروزی خود را در لیگ شانزدهم به دست بیاورند.

گسترش فولاد 3 - پدیده 0؛ بازگشت فراز

به گزارش "ورزش سه"، گسترش فولادی ها که پیش از این و در هفت هفته اول لیگ شانزدهم طعم پیروزی را نچشیده بودند در دیدار امروز خود توانستند یک پیروزی شیرین و پرگل را به دست بیاورند. سه امتیاز ارزشمند تبریزی ها در این بازی باعث حرکت آنها به سمت بالای جدول شد و گسترش فولاد را از کف جدول رده بندی جدا کرد.   


هفته هشتم لیگ شانزدهم، یکشنبه 25/07/95، ساعت 15، ورزشگاه بنیان دیزل تبریز
داور: بیژن حیدری                 کمک ها: حسن ظهیری و محمدرضا امینی
کارت زرد:
سیدمحسن حسینی(11)، رضا خالقی فر(22) و مسعود ابراهیم زاده(70) از گسترش فولاد
یونس شاکری(24)، میلاد کمندانی(37) و فریبرز گرامی(54) از پدیده


گسترش فولاد:

فرنادو دخسوس، مرتضی اسدی، سید محسن حسینی، بابک حاتمی، مسعود ابراهیم زاده(3+90 علی ارجمندیان)، علیرضا نقی زاده ، داریوش شجاعیان، مگنو باتیستا، محمد امین درویشی(75 یوسف سیدی)، رضا خالقی فر(86 مصطفی اکرامی) و لوسیانو پریرا

سرمربی: فراز کمالوند


پدیده:

مجتبی روشنگر، محمدحسین مرادمند، محمدرضا ناصحی، ابوالحسن جعفری، فریبرز گرامی، کریم احمدی، مهرداد کفشگری، میلاد کمندانی(46 محسن یوسفی)، معین عباسیان، حسین زامهران(53 دیارا) و یونس شاکری
سرمربی: رضا مهاجری

 

 


شرح گل ها:
1 ـ صفر (گسترش فولاد): دقیقه 31 رضا خالقی فر روی سانتر عالی علیرضا نقی زاده با ضربه سر دروازه پدیده را برای بار اول باز کرد.
2 ـ صفر (گسترش فولاد): رضا خالقی فر در دقیقه 53 در پشت محوطه جریمه پدیده صاحب توپ شد و با سری بالا و نگاه به دروازه پدیده با یک ضربه بغل پای تماشایی از فاصله 25 متری توپ را به کنج دروازه حریف فرستاد تا روز خوب خود را کامل کند.
3 ـ صفر (گسترش فولاد): این بار نوبت لوسیانو پریرا بود که در روز شکستن طلسم ها گل بزند. او در دقیقه 76 در محوطه شش قدم صاحب توپ شد و باز ضربه ای قاطع برای بار سوم دروازه حریف را باز کرد.

 

 

بهترین بازیکن:

رضا خالقی فر بازیکن سابق تیم های پرسپولیس و فجرسپاسی امروز نقش اصلی را در پیروزی پرگل تیمش داشت و با یک ضربه سر و یک شوت تماشایی اختلاف اصلی بین دو تیم را رقم زد.

اتفاق ویژه:

گسترش فولاد که قبل از این بازی در انتهای جدول قرار داشت، با پیروزی پرگل مقابل پدیده که اصولا به تیم های تبریزی باج نمی دهد 4 پله در جدول صعود کرد و ماشین سازی را به رده آخر فرستاد. این یک برد ارزشمند برای فراز کمالوند و تیمش بود.

 

 

در حاشیه:
* محمدرضا خلعتبری بازیکن گرانقیمت گسترش در این بازی هم مورد استفاده قرار نگرفت و 90 دقیقه نیمکت نشین بود.
* فرناندو دخسوس با بسته نگه داشتن دروازه تیمش رکورد خوب خود را در رقابت های این فصل از لیگ برتر ادامه داد.
* پدیده در سومین سال حضور در لیگ برتر رکوردی عالی در دیدار با تیم های تبریزی دارد که شکست امروز خط پایانی بر این نتایج مثبت بود.
* تیم پدیده در مسابقه امروز به جای شهاب گردان از روشنگر استفاده کرد.
* ورزشگاه بنیان دیزل در دومین روز متوالی میزبان یک بازی لیگ برتری بود، جالب اینکه در این دو بازی 7 گل از خط دروازه ها گذشت.
* شیمبا بازیکن برزیلی گسترش پس از گل شادی قابل توجهی را از خود به نمایش گذاشت.

دیدگاه‌ها