کد خبر : 1365656 | 26 مهر 1395 ساعت 14:51 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

همه از شرایط تیم ناراحتیم؛

بصیرت: محرم در سپاهان صاحبخانه است

مجید بصیرت، مربی تیم سپاهان، می گوید که این تیم در مقابل ذوب آهن دچار اشتباهاتی شده و نتیجه را واگذار کرده است.

بصیرت: محرم در سپاهان صاحبخانه است

مجید بصیرت، بازیکن سابق سپاهان، در مورد خداحافظی محرم نویدکیا و برخی مسائل پیرامون باشگاه سپاهان با خبرنگار "ورزش‌سه" گفتگو کرده که توجه مخاطبان را به آن جلب می کنیم:


محرم با بچه ها خداحافظی کرد
امروز  محرم به تمرین آمدند و با بچه ها خداحافظی کردند و به صورت قطعی فوتبال را کنار گذاشتند. روز بازی با ذوب آهن پاپی و حاج صفی دست او را گرفتند و نگذاشتند مراسم ادامه پیدا کند. در مورد اینکه آیا مراسم خاصی برای او گرفته می شود، این موضوع را باشگاه و هیئت مدیره دنبال می کند. نویدکیا در سپاهان صاحبخانه است؛ او در کنار ما می ماند و جایی نمی رود.


در بازی با ذوب اشتباه داشتیم
در دربی، تیم ذوب آهن بهتر از ما بازی کرد و ما با اشتباه هایی که داشتیم نتیجه را واگذار کردیم.


همه ناراحتیم و برای بهتر شدن به زمان نیاز داریم
همه ما از وضعیتی که داریم ناراحتیم. تیم سپاهان زمان می خواهد؛ ولی از نظر نفری تیم خوبی داریم. استقلال در ابتدای فصل وضعیت خوبی نداشت؛ ولی روز به روز بهتر می شود و پرسپولیس فصل گذشته هم وضعیت مشابهی داشت؛ ولی در انتهای فصل توانست نایب قهرمان مسابقات شود. تمام تیم هایی که دست به ایجاد تغییرات می زنند، نیاز به زمان دارند و این فقط به ایران مربوط نمی شود؛ بلکه در همه جای دنیا همین است.

 

 بازیکن جدید ممکن است همانی نشود که در تیم قبلی بوده
لی اولیویرا رزومه خیلی خوبی داشت؛ حتی بهتر از خسوس؛ ولی برخی اوقات بازیکنان با تیم جدید جفت و جور نمی شوند. امیدوارم بچه ها در بازی های آینده بهتر کار کنند. خیلی از بازیکنان هستند که سال گذشته عملکرد بهتری داشتند؛ ولی امسال شرایط برای آن ها تغییر کرده است.


برای هماهنگی به زمان نیاز داریم
بازیکنان زیادی هستند که با تغییر پست خیلی بهتر می شوند. من خودم با تغییر پستی که از هافبک به دفاع داشتم به تیم ملی رسیدم. قبلا نقل و انتقالات در فوتبال کم بود و بازیکنان می توانستند با چشم بسته یکدیگر را در زمین پیدا کنند؛ مثلا در پرسپولیس درخشان و ناصر محمد خانی خیلی با هم هماهنگ بودند و در استقلال تهران، نامجو مطلق و زرینچه این شرایط را داشتند. در فوتبال حرفه ای نقل و انتقالات زیاد شده و تیم هایی مثل ما که تغییرات زیادی داشته اند برای هماهنگی به زمان نیاز دارند. کی روش هم در تیم ملی همین کار را کرده و به جوانان 17، 18 ساله میدان می دهد.


وقتی گل بخوریم؛ یعنی همه گل خورده ایم
شجاع خلیل زاده بهترین و فنی ترین دفاع ایران است. اگر اشتباه نشود که گلی رد و بدل نمی شود و تمام زیبایی فوتبال به همین است. شما ببینید آلمان در خانه برزیل 7 گل به این تیم می زند؛ ولی در یک بازی دیگر می بازد. وقتی تیمی  گل می خورد، همه گل می خوریم و وقتی گل می زند، همه گل می زنیم  و نمی توان در گل خوردن فقط یک نفر را مقصر دانست.

دیدگاه‌ها