کد خبر : 1365694 | 26 مهر 1395 ساعت 17:04 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

اعتصاب بازیکنان نساجی در آستانه دیدار حیثیتی!

تیم فوتبال نساجی مازندران سرانجام پس از چند پیروزی پیاپی برابر ملوان، شکست خورد تا آنچه هواداران تیم پرطرفدار مازنی از آن می ترسیدند در آستانه بازی حیثیتی برابر خونه به خونه بابل رخ بدهد.

اعتصاب بازیکنان نساجی در آستانه دیدار حیثیتی!

به گزارش "ورزش سه"، ماجرا دقایقی بعد از باخت نساجی در رختکن شروع شد؛ آنجا که محمد عباس زاده پس از آنکه مدیرعامل نساجی حتی برای دلداری وارد رختکن نشد، با داد و فریاد مدیران تیم را مورد لطف قرار داد و مدعی شد آنها با شخصیت بازیکنان بازی میکنند. موضوعی که چند هفته ای می شود که بازیکنان نساجی با آن دست به گریبان هستند و حتی پیش از این از عباس زاده که کاپیتان تیم است گلایه داشتند که چرا در قبال این بی حرمتی ها سکوت می کند.

 


مهاجم سابق پرسپولیس که قصد دارد فصل آرامی را در تیم فعلی اش پشت سر بگذارد تا دوباره به سطح اول فوتبال ایران پای بگذارد، سرانجام پس از هفته ها تحمل وضعیت نابه سامان این تیم به حکم وظیفه کاپیتانی، حرف دل بازیکنان را به زبان آورد تا مسئولان استانی در آستانه بازی حساس و مرگ و زندگی با خونه به خونه به فکر چاره بیفتند.

 


طبق شنیده ها بازیکنان نساجی تا روشن شدن تکلیف تیمشان قصد حضور در تمرینات را ندارند؛ چرا که به خوبی می دانند اگر در این برهه مشکلات تیمشان حل نشود، بعید است تا پایان فصل اتفاق خاصی برایشان رخ بدهد.

دیدگاه‌ها