کد خبر : 1365727 | 26 مهر 1395 ساعت 18:44 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

می توانستیم به بازی برگردیم

مطهری: در 6 بازی 8 پنالتی برای ما اعلام نشد

مهاجم نفت تهران ادعا می کند این تیم در این فصل از تصمیم های داوری حسابی متضرر شده است.

مطهری: در 6 بازی 8 پنالتی برای ما اعلام نشد

ارسلان مطهری در مورد شکست برابر پرسپولیس به ورزش سه گفت: «راستش را بخواهید ما در نیمه اول خوب بازی نکردیم. وقتی برابر استقلال و پرسپولیس زود گل می خوری، طبیعی است که برگشتن به بازی کمی سخت است. بعد از گل تلاش کردیم به بازی برگردیم؛ اما اختلاف بیشتر شد و بازگشت ما به بازی کمی سخت تر شد.»

 


او ادامه داد: «در بازی پرسپولیس داور قصد داشت یک خطای هند برای ما اعلام کند؛ اما از تصمیم خود منصرف شد و همین موضوع باعث شد که به یکباره داور روی دروازه ما ضدحمله بزند. در دقیقه 70 هم داور یک پنالتی قطعی را به نفع ما اعلام نکرد و من فکر می کنم اگر آن پنالتی گل می شد ما می توانستیم به بازی برگردیم. در کل داوران به گفته کارشناسان داوری در 8 هفته 6 پنالتی به نفع ما اعلام نکرده اند و ما در این فصل حسابی از این موضوع ضرر کرده ایم.»

 


مهاجم نفت تهران در پاسخ به این سوال که آیا پنالتی پرسپولیس به درستی اعلام شد یا نه، گفت: «من دقیقا صحنه را ندیدم؛ ولی فکر می کنم پنالتی درست بود و برخورد انجام داد. داور هم این موضوع را به درستی اعلام کرد و البته آقای خسروی هم گفتند که پنالتی را داور به درستی تشخیص داده است.»

 


او در مورد مشکلات مالی نفت تهران هم گفت: «راستش را بخواهید مشکلات مالی نفت تهران بسیار زیاد است؛ ولی بچه ها قرار گذاشته اند در مورد این مساله صحبت نکنیم. فقط می توانم بگویم اختلاف مدیران قبلی و فعلی باشگاه نفت تهران باعث این اتفاق شده است.»

 

دیدگاه‌ها