کد خبر : 1365849 | 27 مهر 1395 ساعت 11:58 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره های آتلتی وارد شهر روستوف شدند

شب سخت در انتظار یاران آزمون و عزت‌الهی

هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا در حالی از امشب آغاز می شود که در یکی از مهمترین بازی ها برای فوتبالدوستان ایرانی فردا شب نایب قهرمان روسیه با دو ملی پوش ایرانی خود جدالی دشوار پیش رو خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، روستوف بعد از شکست برابر بایرن مونیخ و تساوی برابر آیندهوون فرداشب باید از آتلتیکومادرید پذیرایی کند، تیمی که صدرنشین لالیگاست، تا دلتان بخواهد ستاره های سرشناس در ترکیب خود دارد که می توانند در یک لحظه سرنوشت بازی را رقم بزنند.


شاگردان دیگو سیمئونه آرژانتینی در حالی وارد شهر روستوف شدند که در بدو ورود با استقبال پرشور طرفداران روسی (که برای دیدن ستاره های این تیم به جلوی ورودی فرودگاه آمده بودند)، مواجه شدند. ستاره هایی سرشناس همچون آنتون گریژمان، گامیرو، فرناندو تورس، یان اوبلاک، کاراسکو، کوکه، گابی، گودین و... در کنار خود سیموئونه بیشترین استقبال را به چشم دیدند و تا دقایقی مشغول امضا دادن به طرفداران روستوف بودند.


با توجه به این که سردار آزمون و سعید عزت الهی این شانس را دارند فردا شب در جدال با حریف سرشناس اسپانیایی به میدان بروند، مسلما این جدال می تواند جذابیت های خاصی برای فوتبالدوستان ایرانی داشته باشد. عزت الهی که هنوز طعم حضور در لیگ قهرمانان را نچشیده با توجه به آسیب دیدگی گاتسکان، کاپیتان روستوف به احتمال فراوان مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت، ضمن این که سردار آزمون نیز با توجه به خاموش بودن موتور گلزنی اش، همچنان انتخاب اول کادر فنی روستوف در خط حمله خواهد بود.

 

1150777

 

1150778

 

1150780

 

1150779

دیدگاه‌ها