کد خبر : 1365851 | 27 مهر 1395 ساعت 12:05 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازی با سیاه جامگان در روز خوب رحمتی بود

کلانتری: تا در خروجی ورزشگاه با بختیار بودم

هافبک سیاه جامگان می گوید: « این تیم در بازی برابر استقلال می توانست برنده بازی باشد؛ اما اشتباهات فردی و داوری مانع از پیروزی آنها شد.»

کلانتری: تا در خروجی ورزشگاه با بختیار بودم

به گزارش "ورزش سه"، ایوب کلانتری درباره نتیجه بازی با استقلال گفت: «بعد از دریافت گل تمام تلاشمان را کردیم که به گل برسیم؛ اما روی اشتباهات داوری و فردی نتوانستیم موقعیت‌هایمان را به گل تبدیل کنیم، ما حملات زیادی روی دروازه استقلال داشتیم که نتوانستیم از آنها نتیجه بگیریم.»


او ادامه داد: «بازی سختی را پشت سر گذاشتیم، تمام انرژی‌مان را در دیدار مقابل استقلال به کار بستیم، سیاه جامگان در این دیدار سوار بازی بود؛ اما شانس با ما یار نبود و روز خوب مهدی رحمتی بود؛ البته فوتبال بازی درگیرانه ای است. ما بازی خوبی مقابل حریف قدرتمندی مثل استقلال داشتیم؛ اما متاسفانه به نتیجه نرسیدیم.»


او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تعطیلات در نتیجه تیم‌ها تاثیرگذاراست یا نه، گفت: «درباره‌ تعطیلات صحبت نمی‌کنم؛ اما تنها به یک نکته اشاره می‌کنم آن هم این است که بازیکن در جریان مسابقات بدنش آماده رقابت است و یک وقفه چند روزه در تمرینات بدنسازی، افت بدنی را حاصل می‌شود. مطمئنا در هفته آینده هم بدن‌هایمان دوباره در جریان مسابقات قرار می‌گیرد و نتیجه این هفته را جبران خواهیم کرد؛ اگرچه سپاهان هم حریف دست و پا بسته‌ای نیست.»
 


کلانتری در پایان درباره صحبت‌هایی مبنی بر اینکه او با بختیار رحمانی ورزشگاه ثامن را ترک کرده اینطور توضیح داد: «نمی‌دانم چه کسی گفته است من با بختیار ورزشگاه را ترک کردم، من تنها او را تا در ورودی ورزشگاه همراهی کردم. آن هم به این دلیل که ما پیش از این با هم هم‌تیمی بودیم. فقط در همین حد؛ بیشتر از این هم نبوده است و از چیزهای دیگر هم خبر ندارم.»

دیدگاه‌ها