کد خبر : 1365978 | 27 مهر 1395 ساعت 23:06 | 56.7K بازدید | 1 دیدگاه

آتش بازی پسران زیدان

رئال 5-1 لژیا؛ هفته خوب تکمیل شد

رئال مادرید در دیداری خانگی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان، موفق شد با نتیجه 5-1 لژیا ورشو را شکست بدهد.

رئال 5-1 لژیا؛ هفته خوب تکمیل شد

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان زین الدین زیدان کاملا برتر از تیم حریف بودند و در نهایت توانستند به یک پیروزی پرگل دست پیدا کنند. 

 

همانطور که انتظار می رفت رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در همان 10 دقیقه ابتدایی می توانستند به گل برسند اما ضربات کم دقت بازیکنان این تیم، باعث شد تا دروازه لژیا بسته بماند.

 

اما با ادامه حملات رئال، سرانجام این تیم در دقیقه 16 به گل رسید. پاس خوب دانیلو، گرت بیل را در سمت راست محوطه جریمه لژیا صاحب موقعیت کرد و او هم بعد از یک حرکت عرضی، با ضربه ای دقیق، توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

 

حملات میزبان ادامه پیدا کرد و تنها 3 دقیقه بعد، رئال به گل دوم رسید. حرکت بنزما از در سمت چپ محوطه جریمه لژیا و پاس رو به عقب او، با ضربه مارسلو همراه شد و توپ بعد از برخورد به توماش یودلوویچ، وارد دروازه شد تا حساب کار 2-0 شود.

 

 

1150991

 

 

این نتیجه هم چندان پایدار نبود و در دقیقه 21، لژیا اختلاف را به حداقل کاهش داد. خطای دانیلو روی رادوویچ در محوطه جریمه رئال، یک ضربه پنالتی نصیب تیم میهمان کرد که خود رادوویچ با ضربه ای هوشمندانه آن را تبدیل به گل اول تیمش کرد.

 

بعد از این گل بار دیگر رئالی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و چند بار تا آستانه زدن گل سوم پیش رفتند تا اینکه در دقیقه 37، مارکو آسنسیو حساب کار را 3-1 کرد. روی همکاری دانیلو و بیل، رونالدو صاحب موقعیت شد اما به جای شوت زدن به سمت دروازه حریف، آسنسیو را صاحب موقعیت کرد و او هم با شوتی زمینی، کار را تمام کرد.

 

 

1151002

 

 

در دقایق پایانی هر دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با همان نتیجه 3-1 به پایان رسید.

 

نیمه دوم را هم رئالی ها بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی چند بار روی دروازه حریف خطرساز شدند و بنزما، بیل و آسنسیو می توانستند بار دیگر دروازه لژیا را باز کنند اما هیچ یک از این موقعیت ها تبدیل به گل نشد.

 

اما سرانجام در دقیقه 68، رئالی ها به گل چهارم رسیدند. ارسال عالی موراتا از سمت چپ در مقابل دروازه به لوکاس واسکز رسید و او هم با یک ضربه والی تماشایی، دروازه را باز کرد.

بعد از این گل تا اندازه ای از فشار حملات رئال کاسته شد و تیم میهمان برای دقایقی ابتکار عمل را در دست گرفت اما در دقایق پایانی، بار دیگر رئالی ها بر بازی مسلط شدند و در دقیقه 84، به گل پنجم رسیدند.

رونالدو که از سمت چپ حرکت کرده بود، بعد از پشت سر گذاشتن دو بازیکن حریف، توپ را به موراتا رساند و او هم با یک ضربه زمینی، دروازه لژیا را باز کرد. در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و رئال با همان نتیجه 5-1 به پیروزی رسید.

دیدگاه‌ها