کد خبر : 1366060 | 28 مهر 1395 ساعت 11:57 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

مربیگری چالش جدیدی برای من است

برجلو: جشن استقلال را عقب انداختم

کاظم برجلو، مدافع اسبق سایپا، امیدوار است که تیم سابقش در بازی روز جمعه موفق به شکست استقلال شود.

برجلو در مصاحبه با "ورزش سه"، در مورد بازی استقلال و سایپا گفت: «این بازی همیشه جزو بازی‌های جذاب لیگ ایران است. من بازی سایپا مقابل تراکتورسازی را دیدم و کاملا مشخص بود که حسین فرکی تراکتور را آنالیز کرده بود. سایپا خیلی بهتر از تراکتور بازی کرد و باید برنده می‌شد. آنها واقعا تیم خوبی دارند و حتی نیمکت سایپا هم قوی است. استقلال هم تیم خوبی است؛ ولی عقیده من این است که سایپا حریف دردسرسازی برای استقلال خواهد بود.»


او ادامه داد: «سایپا در بازی با تراکتورسازی نشان داد که می‌تواند هر تیمی را تحت تاثیر خودش قرار دهد. آنها در فاز تهاجمی هم بسیار قوی هستند و معتقدم که استقلال روز سختی خواهد داشت. من به سایپا تعصب دارم و امیدوارم که روز جمعه این تیم بتواند با درایت حسین فرکی و بازیکنان خوبی که دارد سه امتیاز را بگیرد.»

 

1151077


برجلو که دو گل به یاد ماندنی به استقلال زده است، در این خصوص می‌گوید: «آن دو گل را در زمان مربیگری علی دایی در سایپا زدم. بازی رفت را 1-2 بردیم که من و آدریانو آلوز گل زدیم و بازی برگشت هم 1-1 شد. من یک پنالتی دادم و در دقیقه 87 گل خوردیمغ اما در دقیقه 93 خدا کمک کرد و گل تساوی را زدم. در آن بازی هواداران استقلال به ورزشگاه آمده بودند تا جشن قهرمانی بگیرندغ ولی من جشن استقلالی‌ها را یک هفته عقب انداختم. آنها هفته آخر در مشهد قهرمان شدند.»


برجلو که به تازگی فعالیت خودش را به عنوان مربی در تیم شهر باران آغاز کرده است، گفت: «مربیگری چالش جدیدی برای من است. من با مربیان بزرگی کار کردم که می‌توانم از تجربیات آنها نهایت استفاده را ببرم. در تیم شهر باران هم دوستان خوبی دارم و هدفم کمک کردن به این تیم است.»

دیدگاه‌ها