کد خبر : 1366191 | 28 مهر 1395 ساعت 17:04 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

پس از شب جادویی ژرلاند

بوفون، افسانه ای که تمام نمی شود

جان لوییجی بوفون در بازی شب گذشته، ناجی تیم یوونتوس شد و بارها با نمایش های استثنایی دروازه تیم خود را نجات داد.

بوفون، افسانه ای که تمام نمی شود

به گزارش "ورزش‌سه"، شب گذشته تیم یوونتوس میهمان تیم لیون فرانسه بود و در حالی ده نفره موفق شد بازی را با یک گل به سود خود به پایان برساند که بدون حضور جیجی بوفون در درون دروازه، این اتفاق میسر نمی شد.

 

 

1151008

 


بوفون نمایش های بی نظیر خود را با مهار پنالتی لاکازت در دقیقه 38 نیمه اول شروع کرد و در نیمه دوم هم به همین نمایش خیره کننده ادامه داد.
هفته گذشته و در دیدار برابر اودینزه هواداران بیانکونری با بنری با این شعار به ورزشگاه آمده بودند: «بوفون تو برای همیشه سوپر قهرمان ما خواهی بود».


بوفون در هفته های اخیر و به خصوص در مقابل اسپانیا اشتباه مهلکی انجام داد و همین اشتباه باعث شده بود تا پیش از دیدار برابر لیون انتقاداتی نسبت به عملکرد او و اینکه دیگر دوران فوتبال او به سر آمده است، شنیده شود. بوفون هم پیش از این دیدار نسبت به انتقادات واکنش نشان داد و گفت که پاسخ انتقادات را در زمین مسابقه خواهد داد و دوست دارد که جشن عزاداری عده ای را که انتقاد غیرمنصفانه می کنند، خراب کند.

 

 

1151005

 

 

گرفتن ضربه پنالتی لاکازت در مقایسه با دو نجات دروازه ای که بوفون در مقابل ضربات سنگین و مهارنشدنی فکیر و تولیسو داشت، به چشم نمی آمد و به هیچ می‌ماند.
 یوونتوس موفق شد در ادامه و پس از اینکه با اخراج لمینا 10 نفره به بازی ادامه می‌داد، با گل زیبای "کوادرادو" بازی را با یک گل به سود خود به اتمام برساند تا به همراه سویا و در پایان دور سوم مسابقات گروهی گروه H مسابقات با 7 امتیاز در صدر جدول گروه قرار بگیرد. نکته جالب اینکه هنوز در این سه بازی گلی را دریافت نکرده است.


بوفون در پایان بازی گفت که پاسخ انتقادات را داده است و اینکه در این مدت تنها یک انتقاد درست و به جا شنیده است و آن هم این بوده که از بوفون بیش از این‌ها انتظار می رود.

دیدگاه‌ها