کد خبر : 1366232 | 28 مهر 1395 ساعت 20:20 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

منچسترسیتی کار سختی در برابر MSN دارد

گایزکا مندیتا، هافبک سابق بارسلونا اذعان داشت که مثلث خط حمله بارسا روز دشواری را برای منچسترسیتی رقم خواهد زد.

منچسترسیتی کار سختی در برابر MSN دارد

به گزارش "ورزش سه"، تا ساعتی دیگر و تیم بارسلونا و منچسترسیتی در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان در نیوکمپ به مصاف هم خواهند رفت.

 

مندیتا گفت: "معتقدم که بازی زیبا و هجومی را از دو تیم شاهد خواهیم بود و موقعیت های گل فراوانی در طول مسابقه ایجاد خواهد شد. اما در نهایت فکر می کنم بارسا با نتیجه 0-2 از سد حریف خود بگذرد. منچسترسیتی تیمی با رویکرد هجومی است و در بسیاری از مواقع با یک هافبک میانی بازی می کند که با حضور ستارگانی مثل اینیستا و راکیتیچ و همچنین مثلث هجومی بارسا، می تواند برای آنها مشکل ساز باشد.

 

 

1151022

 

 

دفاع کردن در برابر خط حمله بارسا بسیار دشوار است چون اگر تمرکز دفاع بر روی یکی از این 3 بازیکن باشد، دیگری کار خود را انجام خواهد داد. علیرغم تخصص گوادیولا در مالکیت بالای توپ، به نظرم انریکه راه حل مناسبی برای مقابله با این موضوع خواهد یافت. اگر هر دو تیم در شرایط خوبی باشند، کار منچسترسیتی در برابر بارسلونا بسیار دشوار خواهد بود. ستارگان بزرگی در بارسلونا مشغول به بازی کردن هستند اما هیچ کس نمی داند چه اتفاقی در زمین رخ خواهد داد و به همین مسابقه در انتظار دیدن این مسابقه هستم".

دیدگاه‌ها