کد خبر : 1366324 | 29 مهر 1395 ساعت 13:05 | 41.9K بازدید | 0 دیدگاه

مصاف سخت با بهترین خط دفاع جهان

وقتی صخره ها سردار را محاصره کردند(ویژه)

علیرغم تلاش فراوان، سرادر آزمون نتوانست در جدال با مدافعان سرسخت اتلتیکو مادرید به توفیق چندانی دست پیدا کند.

وقتی صخره ها سردار را محاصره کردند(ویژه)

به گزارش "ورزش سه"، دیشب روستوف در برابر اتلتیکو مادرید در سرمای سخت روسیه، نتوانست نمایش قابل قبولی از خود ارائه دهد و خط حمله این تیم در بند تاکتیک های رسوخ ناپذیر دفاعی دیگو سیمئونه اسیر شده و در ایجاد موقعیت گل عاجز ماندند. 

 

 

1151322

 

1151324

 

1151321

 

 


سرادر آزمون که از ابتدا در ترکیب روستوف قرار داشت، به مانند دیگر هم تیمی هایش نمایشی کاملا معمولی را از خود ارائه داد که شاید فشار بازی های ملی و باشگاهی چند هفته اخیر و طی کردن مسافت های زیاد هوایی نیز در آن بی تاثیر نباشد.


بازی با برتری مطلق اتلتیکومادرید آغاز شد و اگر درخشش سنگربان روستوف نبود، اسپانیایی ها در همان 10 دقیقه ابتدایی به گل می رسیدند. اولین هجوم روستوف در دقیقه 18 و با حضو سردار در پشت محوطه جریمه شکل گرفت. مهاجم شماره 20 روستوف علیرغم داشتن موقعیتی خوب برای پاس دادن، ترجیح داد که خودش به سمت دروازه روخی بلانکو شلیک کند که ضربه آرام او به راحتی در دستان اوبلاک قرار گرفت که این صحنه را می توان تنها موقعیت نصفه و نیمه سردار و شاید روستوف در طول 90 دقیقه قلمداد کرد.

 

 

1151327

 

 


در دیگر دقایق بازی، یارگیری فشرده و بازی بسته توامان با خشونت شاگردان ال چولو، اجازه ایجاد هیچ گونه موقعیت خطرناکی را روی دروازه اتلتیکو نداد و بازی فشرده حریف باعث شد تا روستوف به سختی قادر به دادن چند پاس متوالی صحیح و به گردش درآوردن توپ در زمین باشد. در نهایت همین شرایط باعث شد تا سردار آزمون بعد از حضور 72 دقیقه ای در زمین، تعویض شود. 

 

 

1151323

 

1151326

 

 


البته باید خاطر نشان کرد که سد دفاعی اتلتیکو مادرید تا به اینجای فصل نمایشی فراتر از تصور از خود ارائه داده است و با دریافت تنها 3 گل بعد از گذشت 8 هفته از لالیگا، از عوامل اصلی صدرنشینی این تیم در جدول بوده است. البته این نمایش هماهنگ تنها معطوف به رقابت های لالیگا نبوده و در رقابت های برون مرزی نیز این روند ادامه داشته است. اتلتیکو مادرید در 3 دیدار ابتدایی خود در مرحله گروهی نیز موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شده است که اوج آن را می توان مقاومت جانانه شاگردان سیمئونه در برابر بایرن در هفته دوم مرحله گروهی قلمداد کرد. به نظر می رسد با ادامه این شرایط، باز هم می توان تیم ال چولو را در بین مدعیان رسیدن به فینال لیگ قهرمانان در فصل جاری قرار داد.

 

عکس ها : مهدی ابراهیمی - ایرنا

 

دیدگاه‌ها