کد خبر : 1366362 | 29 مهر 1395 ساعت 14:25 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

فان‌پرسی: اگر فرگی می‌ماند من هم می‌ماندم

رابین فان‌پرسی،‌مهاجم سابق منچستریونایتد مدعی شد که شاید اگر سر الکس فرگوسن همچنان هدایت قرمز‌پوشان را برعهده داشت، او نیز در این تیم می‌ماند.

فان‌پرسی: اگر فرگی می‌ماند من هم می‌ماندم

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم هلندی 33 ساله پس از یونایتد به فنرباغچه پیوست و حال باید به مصاف تیم سابقش برود. او در طول 3 فصل 58 گل برای یونایتد به ثمر رساند و در فصل اول حضورش که فرگوسن نیز حضور داشت، تاثیر مستقیم بر قهرمانی داشت. او تحت هدایت فا‌ن خال و مویس نتوانست درخشان ظاهر شود و در نهایت یونایتد را ترک کرد.


او در این رابطه گفت:" نمی‌دانم اگر فرگوسن می‌ماند چه اتفاقی می‌افتاد. شاید من هنوز هم بازیکن منچستریونایتد می‌بودم. وقتی قرارداد بستیم،‌سر الکس می‌خواست بیش از یک سال بماند ولی در فوتبال همه چیز متغیر است و نمی‌توان مسیر خودتان یا مربی تان را برنامه ریزی کنید. اوضاع عوض می‌شود، شرایط خوب یا بد تغییر می‌کند. در این دنیا باید با اتفاقاتی که پیش روست کنار آمد و من هم همین کار را کردم.


اتفاقاتی که افتاده دیگر اتفاده است. به نظرم نباید بزرگشان کرد. دست می‌دهید و به فصل بعد مراجعت می‌کنید. باید تعادل خودم را برای خوش گذراندن پیدا کنم و از لحظاتم در اینجا لذت ببرم. باید بهترین بازی ام را برای فنرباغچه انجام دهم."

دیدگاه‌ها