کد خبر : 1367311 | 03 آبان 1395 ساعت 13:29 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

به بهانه بازدید از آکادمی ملی کشتی؛

ملاقات خادم و وزارتی ها بعد از مدت ها

نصراله سجادی سرپرست وزارت ورزش و جوانان با حضور در محل آکادمی ملی کشتی ایران از روند احداث این مجموعه بازدید کرد تا این موضوع بهانه ای شود تا پس از مدت ها رییس فدراسیون کشتی با نفر اول وزارت ملاقات داشته باشد.

ملاقات خادم و وزارتی ها بعد از مدت ها

به گزارش "ورزش سه"، نصرالله سجادی معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان که حالا در مدت زمان انتخاب دو وزیر عنوان سرپرستی وزارت را به عهده دارد امروز به محل احداث آکادمی ملی کشتی رفت تا از این پروژه بازدید کند.

 

در این بازدید که رسول خادم رئیس و حمید بنی تمیم سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کشتی نیز حضور داشتند ضمن گفتگو با مهندسان و عوامل ساخت آکادمی ملی کشتی ایران در جریان روند احداث این مجموعه قرار گرفت.

 


رابطه نه چندان دوستانه خادم و وزیر رابطه فدراسیون کشتی و وزارت را هم مدت ها به طرفی برده بود که چندان دوستانه نبود و در کنار ملاقات هایی که هیچ وقت انجام نمی شد، خادم معمولا در جلسات اجباری هم شرکت نمی کرد تا موضوع اختلاف این دو مجموعه کاملا علنی شود. با استعفا گودرزی، حالا نصرالله سجادی سرپرستی وزارت را به عهده گرفته است تا این بهانه شود که وزارت ورزش پس از مدت ها دیدار نزدیکی با کشتی داشته باشد.

 


آکادمی ملی کشتی ایران در شش طبقه شامل ساختمان اداری، سالن های تمرین، هتل و رستوران در کنار دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال احداث می باشد و تاکنون روند اجرایی و کارهای عملیاتی آن به شکل مطلوبی پیش می رود.

دیدگاه‌ها