کد خبر : 1367454 | 03 آبان 1395 ساعت 23:37 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

به هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم

پیروانی: شاگردانم مزد ماهها تلاششان را گرفتند

سرمربی تیم ملی جوانان پس از صعود شاگردانش به رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۷ در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

پیروانی: شاگردانم مزد ماهها تلاششان را گرفتند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، امیرحسین پیروانی_سرمربی تیم ملی جوانان گفت:این برد شیرین را به تمام مربیان زحمت کشی که در باشگاه ها از رده های پایه برای آموزش و پرورش بازیکنان زحمت می کشند،تقدیم میکنم. این برد را تقدیم می کنم به تمام همکارانم و بازیکنانی که 2سال خالصانه در کنار من زحمت کشیدند و در نهایت این برد را تقدیم می کنم به ملت شریف ایران که دعای آن ها به ما انرژی مضاعف داد.


وی افزود:تشکر ویژه ای از سرمربی تیم‌ ملی ایران کارلوس کی روش دارم چرا که به من کمک‌کرد تا ساختار تیمم را منسجم و منظم‌کنم.بازیکنان من امروز بسیار عالی بازی کردند. آن ها توانستند بعداز 16سال به جام جهانی صعود کنند. آن ها مزد تلاش خود را گرفتند و من از همینجا از تک تک آن ها و خانواده هایشان تشکر می کنم.


پیروانی ادامه داد:تیم ما امروز منسجم و بسیار با دقت عملکرد و با یک دفاع خوب تمام راه های نفوذ ازبکستان را بست و سپس با استفاده از فضاهای خالی به وجود آمده اقدام به حمله نمود و توانست به خوبی بازی را تحت کنترل خود درآورد. در همین لحظه بازی ازبکستان برای من به پایان رسید و از امشب به همراه همکارانم به آنالیز بازیهای عربستان خواهیم پرداخت‌


وی در پایان گفت:ما 2هدف داشتیم ابتدا صعود به جام جهانی و سپس قهرمانی در آسیا که به هدف اول رسیدیم و از این لحظه تلاش خود را می کنیم تا به هدف دوم دست پیدا کنیم.
 

دیدگاه‌ها