کد خبر : 1367633 | 04 آبان 1395 ساعت 18:23 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

برگی‌زر: فضا را به سمت درآمد زایی می‌بریم؛

در مورد عملکرد به هوادران توضیح می‌دهیم

مدیرعامل جدید پدیده معتقد است که بعد از حرف زدن باید عمل کرد و بعد از عمل کردن باید در مورد آن توضیح داد.

در مورد عملکرد به هوادران توضیح می‌دهیم

به گزارش "ورزش‌سه"،  و به نقل از ایسنا،هادی برگی زر درباره انتخابش به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پدیده مشهد اظهار کرد: این اولین بار نیست که در ورزش مدیریت می‌کنم. البته مدیرعاملی باشگاهی را به عهده نداشتم اما سال‌ها در ورزش به عنوان مدیر ورزشی، اداری و مالی حضور داشتم با این حال همه من را به عنوان بازیکن و مربی می‌شناسند ولی من ناآشنا به مدیریت ورزشی نیستم.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا راهکاری برای خروج باشگاه از مشکلات مالی دارد، توضیح داد: نمی‌دانم چه کسی گفته ما مشکل مالی داریم. اکثر باشگاه‌ها با این موضوع دست به گریبان هستند. حتی در رشته‌های دیگر هم مشکل مالی دارند اما در عین حال با توجه به اینکه از هیات مدیره و مدیران خوبی در شرکت مادر پدیده مشهد بهره می‌بریم قول‌های مساعدی گرفته‌ایم تا به زودی مشکلات حل شود. خودمان هم در بخش باشگاه‌داری فضا را می‌خواهیم به سمتی ببریم تا درآمدزایی داشته باشیم. من همیشه گفته‌ام بعد از حرف زدن باید عمل کرد و بعد از عمل در مورد آن توضیح داد. ما می‌خواهیم فضا را به سمتی ببریم تا شعارهایمان عملیاتی شود و بعد از آن در مورد عملکردمان به هواداران توضیح دهیم.


مدیرعامل باشگاه پدیده در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است تعداد اعضای هیات مدیره باشگاه افزایش پیدا کند، بیان کرد: برنامه‌ای برای این موضوع نداریم چرا که تعداد اعضای هیات مدیره ما نمی‌تواند کم و زیاد شود. اگر بخواهد اتفاق بیفتد باید از طریق شرکت مادر مصوب شود. به هر حال آقای وطن‌خواه به خاطر مشکلات کاری و گرفتاری‌های شخصی اعلام کرد می‌خواهد در یکی از دو پست مدیریت و عضویت هیات مدیره حضور داشته باشد. از همین رو ما وی را در هیات مدیره باشگاه داریم و از تجربیاتش استفاده می‌کنیم. به هر حال وطن‌خواه در فوتبال مریض شده، این رشته چیزی جز آسیب‌های اجتماعی، روحی و جسمی برای مدیرانش ندارد.


برگی‌زر در مورد وضعیت تیم فوتبال باشگاه و حضور در بین تیم‌های قعر جدولی بیان کرد: جدول بالا و پایین خواهد شد و جایگاه فعلی تیم‌ها واقعی نیست. ما تیم شایسته‌ای داریم و نیاز به زمان است. در یکی دو بازی آینده این زمان را به دست خواهیم آورد و پدیده واقعی را خواهید دید. نفرات قبلی و تیم فعلی در تلاش هستیم تا تیم را دوباره به روزهای خوبش برگردانیم. من به آینده امیدوارم و مطمئنم با تیمی که داریم، ابتدا از قعر جدول جدا شده و به کمرکش جدول می‌رویم و سپس در بالای جدول خواهیم ماند.


وی در مورد بازی هفته آینده تیمش مقابل صبای قم گفت: بازی ما با صبا 6 امتیازی است چرا که دو تیم وضعیت مشابهی در جدول دارند. به هر حال بعد از تغییر و تحولات مدیریتی زمان می‌برد تا اتفاقات جا بیفتد و بازیکنان و مربیان ما را بشناسند. البته ما چهره شناخته شده‌ای در فوتبال مشهد بودیم ولی برای هماهنگ شدن نیاز به زمان است.


مدیرعامل باشگاه پدیده در بخش دیگری از این گفت‌وگو تاکید کرد: فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است. ما می‌توانستیم هفته گذشته پیکان را با اختلاف دو سه گل ببریم. اگر این اتفاق می‌افتاد در جدول به رده نهم می‌رسیدیم اما متاسفانه به دلیل عدم تمرکز به پیروزی نرسیدیم. من با توانایی و انسجامی که از بازیکنان سراغ دارم مطمئنم آن‌ها در بازی‌های آینده با وحدت و هماهنگی کامل موفق خواهند بود. ضمن اینکه ما برای چندمین بار اعلام می‌کنیم از مهاجری حمایت کامل خواهیم کرد. ما حتی به او پیشنهاد تمدید قرارداد را داده‌ایم و در حال بررسی موضوع است. وقتی 100 را داریم، 90 هم پیش ماست.


برگی‌زر در پایان از انعقاد قرارداد با رضا حقیقی خبر داد و گفت: او مدتی با تیم تمرین می‌کرد اما به خاطر وضعیت جسمانی و نرسیدن به آمادگی کامل به تیم اضافه نشده بود. او بازیکن بزرگی است و شاگرد خودم بوده است. قرارداد حقیقی دو روز پیش با باشگاه به ثبت رسید و او می‌تواند برای ما به میدان برود.

دیدگاه‌ها