کد خبر : 1368139 | 06 آبان 1395 ساعت 20:24 | 60.8K بازدید | 0 دیدگاه

با سهل انگاری برد را از دست دادیم

منصوریان: از جوانان راضی نیستم

سرمربی استقلال می گوید این تیم می توانست برنده بازی باشد اما با سهل انگاری برد برابر فولاد را از دست داد.

منصوریان: از جوانان راضی نیستم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان بعد از کسب تساوی برابر فولاد خوزستان با حضور در نشست خبری گفت: زمین شرایط خوبی داشت و بازی خوبی را شاهد بودیم. در مجموع مالک میدان بودیم اما برخی مواقع میانه میدان را از دست می دادیم. می توانستیم گل های دوم و سوم را هم به ثمر برسانیم اما متاسفانه گل خوردیم.


او ادامه داد: بعد از گل فولادی ها صاحب توپ شدند اما در مجموع از بازیکنانم راضی ام ولی می توانستیم بهتر عمل کنیم. از جوانان تیمم راضی نیستم. پیراهن استقلال امانت هواداران به آنهاست و این امانت 30 میلیون هوادار است و لبخند و اشک هواداران دست ماست. ما باید از آنها عذر خواهی کنیم. به دلیل یک سهل انگاری برد را از دست دادیم. هر کاری در میانه میدان می توانستیم انجام دادیم اما به دلیل سهل انگاری پیروز نشدیم.


منصوریان در پاسخ به سوالی درباره تکرار فحاشی های صورت گرفته علیه او، عنوان کرد: چرا نباید درباره این موضوع صحبت کنم زمانی که تا این اندازه ناسزا شنیدم؟ من دو سال گذشته یک مسئله را مطرح کردم اما از صحبت های من سو برداشت شد و حالا هر بازی در اهواز تمام هواداران حاضر در ورزشگاه به من فحاشی می کنند. من واکنشی انجام ندادم در حالی که می توانستم با حرکت دست آنها را شانتاژ بکنم. حتی می توانستم به باشگاه بگویم که دیگر به اهواز نمی آیم اما گفتم می آیم تا نشان دهم اهوازی ها را دوست دارم. من دو هزار دوست عرب دارم اما عده ای خود را به خواب زده اند و از حرف من سو استفاده کرده اند. به نظرم خوب نیست خودمان را به خواب بزنیم.


او افزود: همیشه به مردم احترام گذاشته اما همشهریان شما نمی خواهند بفهمند. دائم در مصاحبه هایم می گویم فرد خوابیده را با یک تلنگر می شود بیدار کرد اما فردی که خود را به خواب زده است را اگر از دره هم پرتاب کنی بیدار نمی شود. دو سال است که فحش می خوریم و کمیته انضباطی هم کاری نمی کند. آنها اهم و فی الهم می کنند و من تا به امروز به این مسئله ورود نکرده ام. هر کسی در چار چوب مرز ایران زندگی می کند باید به او احترام بگذاریم. چند سالی است به نشست نیامدم اما به احترام شما در اینجا حضور دارم. روزی که از استرالیا به جام جهانی رفتیم از اهواز تا شمال کشور از چابهار تا آن سوی کشور همه شاد بودند. نعیم سعداوی عرب است و سال ها با او رفیق هستم اما جو ورزشگاه مزخرف بود.


او درباره شرایط این تیم تصریح کرد: وضعیت ما خوب است و بعد از هفته پنجم که شرایط حساس بدنی را رد کردیم وضعیت بهتری داریم. بو حمدان فصل گذشته بازیکن خستگی ناپذیر من بود و زمانی که او را خسته کردیم یعنی به کل فولاد فشار آوردیم.


منصوریان در پاسخ به این سوال که چرا از محسن کریمی زودتر استفاده نکرد، گفت: این تصمیم کادر فنی بود.


سرمربی استقلال درباره جناح راست این تیم در غیبت حیدری و غفوری بیان کرد: آنقدر فضای منفی به وجود آمد که از بحث اصلی خارج شدیم. از خسرو حیدری تشکر می‌کنم او در بازی با سایپا کار بزرگی کرد. او را پسر مکتب استقلال می‌دانم و از شرایط بدنی او استفاده کردیم. او مصدوم بود و می‌خواست با فشار بازی کند اما از این بازیکن استفاده نکردیم. حفظ وریا غفوری در این زمان برای تیم ملی کمک به تیم ملی است. او گفت می‌خواهم بازی کنم به او اجازه دادم به تیم اضافه شود اما در جلسه با کادر پزشکی برای حفظش در بلند مدت به او بازی ندادیم. مگویان هم بسیار خوب بازی کرد و بازیکنی بین المللی است که در یورو بازی کرده است.

دیدگاه‌ها