کد خبر : 1368495 | 08 آبان 1395 ساعت 12:06 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

هر دو گل تراکتورسازی خطا بود

حاتمی: داور دربی تبریز را به هم ریخت

هافبک گسترش‌فولاد حق تیمش را باخت نمی‌‌داند و می‌گوید اگر داور باتجربه‌ای این بازی را سوت می زد قطعا نتیجه اینطور رقم نمی‌خورد.

حاتمی: داور دربی تبریز را به هم ریخت

به گزارش "ورزش سه"، بابک حاتمی درباره دربی تبریزی‌ها و اخراجش در این دیدار گفت: من با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج نشدم بلکه دو کارت زرد دریافت کردم و به همین دلیل از بازی بیرون رفتم اما اگر کارشناسان داوری در برنامه نظر بدهند متوجه می‌شوید که کارت زرد اولم به هیچ عنوان صحیح نبود، من توپ جاسم کرار را زدم و حرکت اضافه‌ای انجام ندادم که با کارت زرد جریمه شوم.


او در ادامه درباره داور این بازی گفت: به نظرم برای بازی‌هایی حساس و دربی اصلا نباید داورهای بی‌تجربه بگذارند. برای اولین بار بود که اسم این داور را می‌شنیدم. ما روی اشتباهات داوری گل خوردیم. گل اول تراکتور روی داریوش شجاعیان خطا انجام دادند که داور نگرفت و گل دوم هم من آمدم بدن روی توپ بگذارم سمت کرنر که فرزاد حاتمی آمد روی قلم پایم و داور هیچ خطایی نگرفت و برای آنها کرنر اعلام کرد و همان توپ تبدیل به گل شد.


وی افزود: همین موضوع باعث می‌شود شاکله یک تیم از هم بپاشد، تراکتور در جریان بازی حتی یک خطر هم روی دروازه ما ایجاد نکرد حتی یک سر هم نزدند چه برسد به حمله. دو موقعیت نصف و نیمه داشتند که آن هم با اشتباهات داوری به گل تبدیل شد. خواهش من از دپارتمان داوری این است که در انتخاب داورها برای قضاوت دیدارهای لیگ‌برتر آن هم بازی مهمی مثل دربی حساسیت بیشتری به خرج دهند. دو تیم گسترش و تراکتور به دلیل همین قضاوت عصبی بازی می‌کردند و ریتم بازی از دستشان خارج شده بود. تا به حال اینقدر اشتباهات فاحش از داوری ندیده بودم. تا به امروز یکبار هم درباره داوری صحبت نکردم اما در این دیدار آنقدر داوری ضعیف بود که همه بازیکنان صدایشان درآمده بود.


او درباره نتایجی که تاکنون کسب کرده‌اند هم می‌گوید: تیم بسیار جوان و خوب و باصلابتی داریم و تنها مشکل ما گل نشدن توپ‌هایمان است. وگرنه نه مشکل فنی داریم و نه مشکل بدنی. شما اگر بازی‌هایمان را آنالیز کنید می‌بینید که حتی بازی‌هایی که تیم ما خراب است دو، سه موقعیت صددرصد گلزنی داریم.  می‌توانستیم تراکتور را ببریم و موقعیت‌های زیادی داشتیم، روی خطا به بازیکنان حریف موقعیت گل دادیم.


هافبک گسترش که دیدار مقابل استقلال را به دلیل دریافت کارت قرمز از دست داد گفت: اگر داور در این بازی کارت زرد اول را نمی‌داد می‌توانستم در بازی مقابل استقلال حضور داشته باشم. همیشه مقابل استقلال در تیمی که حضور داشتم خوب بودم. کارت قرمز گرفتم اگرچه دوست داشتم بازی کنم. امیدوارم بچه‌هایمان در این بازی استقلال را شکست دهند.

دیدگاه‌ها