کد خبر : 1368607 | 08 آبان 1395 ساعت 17:06 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت تماشایی راه آهن در یزد

تیم راه‌آهن در هفته دوازدهم مسابقات لیگ دسته یک در دیداری خارج از خانه موفق شد در شرایطی به بازی برگردد که با دو گل از حریف خود عقب افتاده بود.

بازگشت تماشایی راه آهن در یزد

به گزارش "ورزش‌سه"،  شاگردان مهدی پاشازاده در هفته دوازدهم مسابقات لیگ دسته یک مهمان تیم فولاد یزد بودند و در پایان، تساوی پر گل 2 بر 2 حاصل تلاش دو تیم شد.


تیم فولاد یزد در این دیدار با گل جواد شفیعی پور در دقیقه 28 از حریف خود پیش افتاد و در نیمه دوم موفق شد با گلزنی رامین قربانی در دقیقه 62 با دو گل از حریف خود پیش بیفتد، تا در آستانه کسب دومین پیروزی فصل  خود قرار بگیرد.


اما تیم راه آهن که گل دوم را دریافت کرده بود و چیزی برای از دست دادن نداشت به جلو آمد و موفق شد خیلی زود و در دقیقه 68 توسط علی فرهنگ به گل اول خود در این دیدار برسد. بلافاصله بعد از این گل و روی حملات تیم راه آهن داور یک ضربه پنالتی به سود شاگردان پاشازاده اعلام کرد و محسن بیاتی نیا مهاجم نام آشنای فوتبال ایران  توانست در دقیقه 74 کار را به تساوی بکشد.


در ادامه تلاش دو تیم برای رسیدن به گل نتیجه ای در پی نداشت و تیم راه آهن با کسب این نتیجه 17 امتیازی شد و فعلا در رتبه 6‌ام جدول قرار گرفت. تیم فولاد یزد هم با به دست آوردن یک امتیاز این دیدار با 9 امتیاز در رتبه چهاردهم و در فاصله دو امتیازی تیم ایران جوان بوشهر و مس رفسنجان قرار گرفت.

 

دیدگاه‌ها