کد خبر : 1368616 | 08 آبان 1395 ساعت 17:39 | 13.6K بازدید | 2 دیدگاه

هیچوقت دنبال نمایش نبودم

هوری: برای من افت دارد وقت تلف کنم

دروازه بان و کاپیتان نفتی های آبادان می گوید من اهل وقت تلف کردن نیستم و تنها دو بار به زمین افتادم و بدون حضور دکتر در زمین، بازی را به جریان انداخت

هوری: برای من افت دارد وقت تلف کنم

 

 

به گزارش "ورزش سه"، حسن هوری که یکی از دروازه بان های برتر هفته دهم لیگ برتر محسوب می شود و در بازی برابر پرسپولیسی ها موفق شد عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد در رابطه با این دیدار و عملکرد خود و شرایط این روزهای صنعت نفت آبادان با "ورزش سه" به گفتگو نشست.

 


شانس می آوردیم، مساوی می کردیم
بازی بسیار خوبی بود، ما از قبل می دانستیم که دیدار سختی را باید در آزادی برگزار کنیم و به همین دلیل با برنامه های خودمان به میدان آمده بودیم و فکر می کنم اگر کمی شانس می آوردیم می توانستیم با تساوی زمین را ترک کنیم. البته من همیشه سعی می کنم واقع بین باشم بنابراین با توجه به بازی انجام شده پرسپولیسی ها نمی توانم از برد در برابر این تیم صحبت کنم اما می توانم بگویم که اگر کمی شانس می آوردیم می توانستیم بازی را با تساوی به پایان برسانیم.

 


یک لحظه دیدم طارمی در رفت!
بدون تردید تیمی که در مقابل ما قرار گرفته یکی از بهترین تیم های حال حاضر فوتبال ایران است، پرسپولیسی ها از دقیقه 1 حملات خود را آغاز کردند و ما هم 85 دقیقه توانستیم در برابر آنها مقاومت کنیم اما در نهایت یک لحظه غافل شدیم و همان یک لحظه دیدم طارمی در رفت و همان غفلت یک امتیاز شیرین را از ما گرفت. بهرحال پرسپولیسی ها می دانستند ما در ضدحملات قوی هستیم و  به همین خاطر همه راه های ضدحمله را بسته بودند.

 

 

 


حمایت هواداران پرسپولیس، نود دقیقه ای بود
تماشاگران بسیار زیاد پرسپولیسی ها از همان دقیقه اول به تشویق تیم شان پرداختند و حمایت کامل آنها باعث شد تا بازیکنان نیز دست از حملات خود برندارند، سرخ پوشان تیم بسیار خوبی هستند اما این هواداران هم نعمت اند و با تشویق های نود دقیقه ای خود نمی گذاشتند تیم عقب بکشد، ضمن اینکه باید از آبادانی هایی که از ما حمایت می کردند هم باید تشکر کنم، هواداران بامعرفتی که در آزادی حضور پیدا کردند تا در آن همه تماشاگر ما تنها نباشیم. امیدوارم از خجالت آنها در بیاییم.

 


خانه یا خارج از خانه؟ من کار خودم را می کنم
برای من فرقی نمی کند در خانه به میدان بروم یا در خارج از خانه، هوادار بیاید یا نیاید، من کار خودم را می کنم و همیشه سعی می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم، همیشه همین طور بودم، یادم می آید اولین باری که با هواداران بسیاری روبرو شدم در فولاد بود، سال 80 و در دیداری که مقابل استقلال بازی می کردیم و من از بازی های تیم ملی جوانان آمده بودم و بگوویچ جرات کرد و من را در آن دیدار به بازی فرستاد.

 


دنبال نمایش نیستم
سیوهای من در بازی اخیر مثبت و در خدمت تیم بود، یعنی هیچ وقت سعی نمی کنم کار نمایشی انجام دهم تا بخواهم روحیه حریف را خراب کنم، در بازی برابر پرسپولیس هم تنها یک سیو خارج از چهارچوب داشتم و آن هم به دلیل قطع توپی بود که به کامیابی نیا رسید، توپی که برای مهار آن باید جامپینگ می کردم و پرواز بلند به توپ برسم در غیر اینصورت نمی رسیدم.

 



برای من افت دارد وقت تلف کنم!
من و وقت کشی؟ من تنها دو بار به زمین افتادم که آن هم بدون حضور پزشک در زمین بلند شدم و به کارم ادامه دادم، در یکی از این افتادن ها فغانی بالای سرم آمد و گفت داری وقت تلف می کنی و من گفتم اصلا اینطور نیست و بلند شدم و کارم را ادامه دادم، اصلا برای من زشت است که بخواهم وقت تلف کنم، من هیچوقت از این رفتارها خوشم نمی آمده و به قولی این اداها برای من افت دارد!

 


در همین جایگاه بمانیم شاهکار کردیم
بازی با استقلال شرایط خودش را داشت، تازه بازی ها آغاز شده بود و تیم ها هنوز به روند عادی خود دست پیدا نکرده بودند، ما هم خداراشکر توانستیم امتیازات خوبی به دست بیاوریم و همین موضوع توقعات را از تیم بالا برده است، ما در وهله اول باید واقع بین باشیم، به عنوان تیمی که تازه به لیگ برتر آمده و آنچنان هم نمی تواند هزینه کند و بازیکنان جوانی دارد، فکر می کنم حضور در رده های ششم و هفتم می تواند برای ما بسیار خوب باشد. ما اگر بتوانیم جایگاه امروزمان را تا پایین لیگ نگه داریم شاهکار کرده ایم.

 


بازیکنان با اشتباه کردن با تجربه می شوند
تیم ما، یک تیم جوان است که روز به روز شرایط بهتری پیدا می کند، بچه های ما جوان هستند و هر جوانی هم با اشتباه کردن باتجربه می شود، نکته دیگر اینکه همه بازیکنان شرایط تیم را می دانند، مدیرعامل را می بینند که با چه سختی به دنبال پول است، آقای عیسی زاده 7 روز هفته را به دنبال پول است تا بتواند تیم را بدون مشکل نگه دارد و همین موضوع بازیکنان ما را نیز باانگیزه کرده تا همه تلاش خود را بکنند تا این همه تلاش هدر نرود. از نظر هزینه های تیم، ما اکنون سیزدهمین یا چهاردهمین تیمی هستیم که در لیگ برتر حضور دارد.

 


اصلا مشکل مالی نداریم
خداراشکر تمام مطالبات ما پرداخت شده و مشکلی از نظر مالی نداریم، 30 درصد قرارداد امسال، مطالبات سال قبل و حتی پاداش ها پرداخت شده و بازیکنان با تمام وجود می بینند که مدیرعامل به در و دیوار می زند تا آنها کم و کسری نداشته باشند.

 


نادر مربی شجاعی است
نادر دست نشان مربی شجاعی است و با عملکرد خود این موضوع را ثابت کرده است، فکر می کنم تاکنون عیارش را نشان داده و با میدان دادن به جوان های باانگیزه باعث امتیازات تیم شده است، تا الان فکر می کنم او همه تلاشش را کرده است تا تیم در بهترین شرایط فنی به میدان برود و خداراشکر موفق هم بوده است.

 

دیدگاه‌ها