کد خبر : 1368622 | 08 آبان 1395 ساعت 17:57 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

بختیاری‌زاده: گفتم خطا اخراجم کرد

سهراب بختیاری‌زاده سرمربی نفت‌مسجدسلیمان با دلی پردرد رفتار داور بازی امروز تیمش مقابل سپیدرود رشت را زیر سوال می برد.

بختیاری‌زاده: گفتم خطا اخراجم کرد

به گزارش "ورزش سه"، او که امروز در دقایق اولیه بازی با حکم داور زمین بازی را ترک کرد در این باره می گوید: بازیکن حریف ضربه محکم به پای بازیکن من زد و من کنار زمین بلند فریاد زدم خطا. خدا شاهد است فقط همین جمله را گفتم اما داور به سمت من آمد و گفت بروم بالا. به او گفتم مگر توهینی کردم یا حرف بدی زدم؟ این عکس‌العمل طبیعی من در کنار زمین بود اما نظر داور تغییر نکرد تا تیم من در رشت با وجود مقاومت 90 دقیقه ای بازی را به حریف ببازد.

 


بختیاری‌زاده می گوید: واقعا که از اتفاق پیش آمده ناراحت و عصبانی هستم اما نمی‌دانم این دلخوری را به که بگویم و به کجا شکایت کنم. شاید بهتر باشد من هم مثل خیلی‌های دیگر فوتبال را رها کنم و به برنامه‌ریزی روی داور بپردازم یا خودم یا دستیارهایم، داور را تخریب کنیم تا فضا برای هفته بعد ما آماده باشد. من یک کلمه درباره داوری حرف نزدم و الان تیمم پایین جدول است. در حالی که برای ما که تازه مربیگری را شروع کرده‌ایم رویه نباید این باشد و ما باید به پیشرفت فوتبال فکر کنیم.

 


بختیاری‌زاده در پایان حرف‌هایش گلایه‌های هم از شرایط اداره باشگاه نفت‌مسجدسلیمان دارد که بازگویی آنها را به وقت دیگری موکول می‌کند.

دیدگاه‌ها