کد خبر : 1368624 | 08 آبان 1395 ساعت 18:04 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

اگر حاج‌صفی فرکی را ترک نمی‌کرد (عکس)

حسین فرکی و احسان حاج‌صفی پیش از آغاز دیدار دو تیم سایپا و سپاهان دیدار گرمی با هم داشتند ، تا یاد روزهای خوش فصل گذشته را با هم مرور کنند.

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم فوتبال سایپا در هفته دهم مسابقات لیگ برتر میزبان تیم سپاهان بود و این دیدار از حیث اینکه حسین فرکی مقابل تیم سابق خود که با حواشی زیاد از آن جدا شد قرار می گرفت، حساسیت خاصی داشت.


در ابتدای این دیدار تمامی بازیکنان سپاهان برخورد گرمی با مربی فصل پیش سپاهان داشتند و به جز موسی کولیبالی و لی اولیویرا( خارجی های سپاهان) همگی برای گرفتن رخصت به سمت سرمربی سایپا رفتند.


نکته جالب اینکه آخرین دیدار احسان حاج صفی پیش از ترک ایران و پیوستن به اف سی فرانکفورت آلمان ، در لیگ برتر مقابل سایپا انجام شد و حاج‌صفی در پیروزی 2 بر صفر زننده هر دو گل سپاهان بود.


در آن زمان تیم سپاهان با کسب 13 امتیاز از 5 بازی بسیار آماده نشان می داد و در صدر جدول مسابقات قرار داشت؛ شاید اگر حاج صفی ایران را به مقصد آلمان ترک نمی کرد و در سپاهان می ماند سرنوشت دیگری برای حسین فرکی رقم می خورد و شاید تیم سپاهان می توانست همراه این مربی به دومین مقام قهرمانی لیگ برتر هم دست یابد؛ اما خروج حاج‌صفی شرایط را طور دیگری رقم زد و سپاهان و فرکی هم پس از مدتی به نتیجه ای جز جدایی دست نیافتند، تا در بازی مقابل سایپا عبدا.. ویسی سرمربی سپاهان و حسین فرکی سرمربی سایپا باشد.

 

1153307

دیدگاه‌ها