کد خبر : 1368625 | 08 آبان 1395 ساعت 18:24 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی پرگل سیتی در خانه وست بروم

منچسترسیتی در دیداری خارج از خانه موفق شد مقابل وست بروم به پیروزی 4-0 دست پیدا کند.

پیروزی پرگل سیتی در خانه وست بروم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا که در 6 دیدار قبلی به پیروزی نرسیده بودند، در دیدار امشب به لطف درخشش سرخیو آگوئرو و ایلکای گوندوگان، به یک پیروزی پرگل دست پیدا کردند.

 

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد اما در دقیقه 3، این وست بروم بود که اولین موقعیت جدی بازی را ایجاد کرد ولی در نهایت ضربه شاذلی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

یک دقیقه بعد بازیکنان سیتی پاسخ این موقعیت را دادند و تا آستانه باز کردن دروازه فوستر پیش رفتند اما ضربه نولیتو هم راهی به چارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

 

در ادامه بازی متعادل تر شد و بیشتر در میانه زمین جریان داشت تا اینکه در دقیقه 19، سرخیو آگوئرو گل اول بازی را به ثمر رساند. روی پاس ایلکای گوندوگان به سمت راست محوطه جریمه وست بروم بود که آگوئرو صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

 

 

1153389

 

بعد ازاین گل سیتی کاملا بازی را در دست گرفت و دو موقعیت خوب گلزنی داشت که از دست رفت  اما در دقیقه 28، آگوئرو برتری تیمش را دو برابر کرد.

 

روی تعلل مدافعان وست بروم، توپ پشت محوطه جریمه به آگوئرو رسید و او هم بعد از یک حرکت عرضی، با شوتی تماشایی دروازه حریف را باز کرد.

 

شاگردان پپ می توانستند خیلی زود به گل سوم برسند اما ضربه آزادی که با خطا روی کولاروف به دست آمد، توسط گوندوگان از دست رفت. برتری سیتی در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه داشت اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید.

 

سیتی نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و  آگوئرو و نولیتو در همان دقایق ابتدایی دو موقعیت خوب را از دست دادند. پس از آن نوبت تیم میزبان بود که برای دقایقی بر بازی مسلط شود و یک فرصت گلزنی خوب هم به دست آورد که نتوانست از استفاده کند.

 

1153433

 

با عبور از دقیقه 70، بار دیگر سیتی به تیم برتر میدان تبدیل شد و سرانجام در دقیقه 78 به گل سوم رسید. روی حرکت خوب آگوئرو، یک موقعیت عالی نصیب گوندوگان شد و او هم با ضربه ای محکم، حساب  کار را 3-0 کرد.

 

در دقایق پایانی بازیکنان وست بروم برای کاهش اختلاف پیش کشیدند اما این سیتی بود که در دقیقه 90 به گل چهارم رسید. این بار هم گوندوگان بود که در نقش گلساز ظاهر شد و ارسال خوب دی بروین را به گل چهارم تیمش تبدیل کرد.

دیدگاه‌ها