کد خبر : 1368628 | 08 آبان 1395 ساعت 17:49 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

آگزبورگ 1-3 بایرن

پیروزی پرگل بایرن در زمین آگزبورگ

دیدار تیم های آگزبورگ و بایرن مونیخ لحظاتی پیش با نتیجه 3-1 به سود بایرن به اتمام رسید تا مونیخی ها همچنان مقتدرانه به صدرنشینی خود در بوندسلیگا ادامه دهند.

پیروزی پرگل بایرن در زمین آگزبورگ

 

به گزارش "ورزش سه"، بایرن که هفته گذشته با پیروزی خانگی مقابل گلادباخ توانسته بود به روند ناکامی خود در کسب پیروزی پایان دهد به زمین آگزبورگ رفته بود تا سه امتیاز دیگر را کسب کند. این دو تیم سه روز پیش در جام حذفی نیز به مصاف هم رفته بودند که بایرن 3-1 موفق به پیروزی شده بود.

 

 

1153391

 

 

بازی با حملات بایرن شروع شد و مونیخی ها خیلی زود کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفتند. شاگردان آنچلوتی برای رسیدن به گل اول خود تا دقیقه 19 انتظار کشیدند. روی یک ضد حمله، روبن به خوبی لواندوفسکی را درون محوطه جریمه صاحب توپ کرد و ستاره لهستانی کار سختی برای گشودن دروازه آگزبورگ پیش رو نداشت.

 

 

1153393

 

 

دو دقیقه بعد لواندوفسکی پاسخ لطف روبن را دارد و با یک پاس خوب، باعث شد این بازیکن گل دوم بایرن را به ثمر برساند تا حساب کار 2-0 شود. این نتیجه تا پایان نیمه باقی ماند.

 

 

1153394

 

 

نیمه دوم با گلزنی بایرنی ها همراه بود. دقیقه 48 بازی بازهم روبن بود که در متن حرکت قرار داشت و با یک پاس عمقی خوب، لواندوفسکی را به گلر آگزبورگ تک به تک کرد. لوا نیز با دریبل دروازه بان و در حالیکه زاویه را برای خود تنگ کرده بود، گل سوم بایرن را به ثمر رساند.

 

 

1153392

 

دقیقه 76 بازی آگزبورگ توانست یکی از گل های خورده را جبران کند. روی تعلل مدافعان بایرن از جمله هوملس و آلابا، توپ در یک رفت و برگشت به کو رسید و او با یک ضربه ساده، کار را تمام کرد.

تلاش دو تیم در ادامه بازی نتیجه ای نداشت و در نهایت بایرن موفق شد با حساب 3-1 بر آگزبورگ غلبه کرده و با 23 امتیاز در صدر باقی بماند.

 

دیدگاه‌ها