کد خبر : 1368710 | 09 آبان 1395 ساعت 00:25 | 11.4K بازدید | 1 دیدگاه

کلوپ: برای دقایقی بچه گانه بازی کردیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از پیروزی 4-2 تیمش مقابل کریستال پالاس، نمایش بازیکنانش در این دیدار را بچه گانه توصیف کرد.

کلوپ: برای دقایقی بچه گانه بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای کریستال پالاس و لیورپول در سلهرست پارک در چند فصل اخیر دیدارهای پرگلی از کار در آمده و امشب نیز در دیداری که 6 گل داشت، در نهایت قرمزها به پیروزی رسیدند.

 

با این پیروزی لیورپول در کنار منچسترسیتی و آرسنال در صدر جدول ماند اما کلوپ معتقد است که شاگردانش باید هم در دفاع و هم در حمله، عملکرد بهتری داشته باشند.

 

او به خبرنگاران گفت:" از 15 دقیقه ابتدایی خیلی راضی نبودم. به نظر می رسید فوتبال بچه گانه ای ارائه می دهیم. ما خیلی خوب بودیم اما موثر نبود. اما بعد از اینکه گل زدیم، شروع کردیم به خوب بازی کردن. مطمئن نیستم که در دیدارهای زیادی، در کارهای هجومی، بهتر از این دیدار کار کرده باشیم.

 

 

1153473

 

 

برای 30 دقیقه، ما موقعیت پشت موقعیت ایجاد کردیم اما نتوانستیم زیاد گل بزنیم. ما واقعا در 100 درصد توان مان نبودیم. ما از میل هجومی لازم برای چنین دیداری که تیم حریف فقط منتظر حمله است، برخوردار نبودیم. آنها انتظار حملات ما را می کشیدند و منتظر فشار ما بودند؛ بنابراین مشکلی با این موضوع نداشتند.

 

ما در ابتدا آن اندازه که می توانستیم خوب بازی نکردیم. بازی نزدیکی بود اما ما شایسته پیروزی بودیم و واضح است که می توانم بگویم خیلی راضی هستم."

 

دیدگاه‌ها