کد خبر : 1368876 | 09 آبان 1395 ساعت 16:50 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیکان – آلومینیوم؛ جای مساوی نیست

شاگردان مجید جلالی و داوود مهابادی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در حالی روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت که پیکان این روزها در نتیجه گیری عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته اند.

پیکان – آلومینیوم؛ جای مساوی نیست

به گزارش "ورزش سه"، پیکان و آلومینیوم اراک با عبور از هف سمنان و شهیدکریمی جویبار موفق شده اند به این مرحله از رقابت ها برسند و اکنون برابر یکدیگر به دنبال کسب نتیجه لازم برای صعود خواهند بود.


شاگردان مجید جلالی در مرحله قبلی این رقابت ها برابر تیم دسته دومی هف سمنان قرار گرفته بودند که هدایت آن برعهده اسماعیل حلالی بود و در نهایت این پیکان بود که موفق به عبور از این حریف با دو گل بود.


شاگردان مهابادی نیز برابر تیم جویباری با 3 گل به برتری دست یافتند تا به مهمانی پیکان در این مرحله از رقابت ها بروند.


داوود مهابادی در حالی تیمش را برای این رقابت آماده می کند که در جدول لیگ دسته اول با 16 امتیاز جایگاه دهم را به خود اختصاص داده و در هفت دیدار اخیر خود در این رقابت ها 2 شکست، 3 تساوی و 2 برد را در کارنامه اش ثبت کرده است. آنها در چهار دیدار اخیر خارج از خانه خود سه تساوی و یک شکست را در کارنامه ثبت کرده اند که شکست آنها برابر سپیدرود رشت بود.


مجید جلالی نیز که در بهترین دوران مربیگری خود در چند سال اخیر به سر می برد اکنون در رده چهارم جدول حضور دارند و در هفت دیدار اخیر خود سه برد و چهار تساوی کسب کرده و در چهار دیدار اخیر خانگی خود یک برد و 3 تساوی در کارنامه اش ثبت شده است.


این دو تیم که در فصل گذشته در لیگ دسته اول برابر یکدیگر قرار گرفته بودند در هر دو دیدار رفت و برگشت به تساوی یک بر یک دست یافته بودند.

دیدگاه‌ها