کد خبر : 1368921 | 09 آبان 1395 ساعت 18:28 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

کرمی:هواداران ملوان کمتر ازپرشورها نیستند

شهاب کرمی بازیکن سابق فولاد از مهره های مهم مایلی کهن دربازی مقابل تراکتور سازی است .

کرمی:هواداران ملوان کمتر ازپرشورها نیستند

به گزارش "ورزش سه"، شهاب کرمی در رابطه با دربی سربازها در جام‌حذفی گفت: تراکتور بازیکنان خوب و با کیفیتی دارد ولی آنها در این دیدار میهمان ما هستند، قطعا در شرایط دشواری قرار خواهند گرفت و روز سختی را برای آنها رقم خواهیم زد. این را باید گفت که دیدار باتجربه‌هاست و قطعا هواداران بازی جذابی را از هر دو تیم تماشا خواهند کرد.


ملوان و تراکتور دو تیم پرهوادار فوتبال ایران هستند و او در این‌باره می‌گوید: قطعا هواداران ملوان دست کمی از پرشورها ندارد. سال گذشته در دیدار برگشت‌مان با تراکتورسازی در تبریز برایمان حاشیه‌هایی ایجاد شد که امیدوارم در این بازی آن اتفاقات بار دیگر تکرار نشود.


هافبک ملوان درباره تفاوت لیگ‌برتر و لیگ یک و تاثیر این موضوع روی بازی‌شان مقابل تراکتور گفت: لیگ یک فضای متفاوتی دارد، هم از نظر امکانات، هم از نظر سطح کیفیت زمین‌ها و خیلی چیزهای دیگر اما مطمئن باشید همین‌ها و خیلی مسائل دیگر روی کیفیت بازی‌ها تاثیر می‌گذارد و مطمئنا دوندگی و جنگندگی اولین حرف را در لیگ یک می‌زند. امیدوارم که ما با همین خصوصیاتی که در تیم‌مان است مقابل تراکتورسازی از فرصت استفاده کنیم و پیروز میدان باشیم.


کرمی درباره عملکرد خودش و ملوان گفت: سعی می‌کنم هر روز بهتر از دیروز باشم و قطعا این موضوع را ادامه می‌دهم تا به جایگاهی که هدفم است برسم. درباره عملکرد ملوان هم باید بگویم که تیم یکدست داریم و ان‎شاءالله همین روند در انزلی ادامه داشته باشد تا به لیگ‌برتر صعود کنیم.

دیدگاه‌ها