کد خبر : 1369139 | 10 آبان 1395 ساعت 17:23 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل انصراف راه آهن از جام حذفی

در حالی که تیم ریشه‌دار راه آهن قرار بود در مرحله یک شانردهم نهایی جام حذفی به مصاف نفت و گاز گچساران برود، از این رقابت‌ها کناره‌گیری کرد.

دلیل انصراف راه آهن از جام حذفی

به گزارش "ورزش‌ سه"، راه آهن که در پایان لیگ پانزدهم به دسته اول لیگ آزادگان سقوط کرد، روز جمعه باید به مصاف نفت و گاز گچساران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی می‌رفت که البته از این رقابت‌ها کناره‌گیری کرد.

 


کیانیان، سرپرست این باشگاه، در این خصوص گفت: «طبق صحبت‌هایی که با مدیرعامل و کادر فنی داشتیم و دلیل عمده‌اش هم مشکلات مالی بود، تصمیم گرفتیم که در جام حذفی شرکت نکنیم.»


وی در خصوص جریمه احتمالی این انصراف گفت: »خیر، از قبل انصرافمان را به سازمان لیگ اعلام کرده بودیم. این تصمیمی بوده که مدیرعامل باشگاه اتخاذ کرده و در مورد اینکه جریمه‌ای نیز تعلق می گیرد یا نه، ایشان در این رابطه ماجرا را دنبال خواهند کرد.»

 


او با برشمردن مشکلات مالی این باشگاه گفت: «حضور در این بازی مبلغی بالغ بر 40 میلیون تومان برای باشگاه هزینه در پی داشت. از آنجا که در تاریخ 7 مهرماه تیم به دادستانی بازگشت، ما برای تأمین هزینه‌ها با مشکل مواجه شدیم؛ البته دادستان محترم هم قول پرداخت به ما داده‌اند؛ اما در این مقطع، کادر فنی و مدیریت تصمیم‌ گرفت در مسابقات شرکت نکند.»

 


کیانیان در خصوص اینکه مالکیت باشگاه در حال حاضر در اختیار چه بخشی است گفت: «در اختیار دادستانی است و این بخش تصمیم‌گیرنده است که تیم به فروش برسد یا منابع مالی آن را تامین کند.»

دیدگاه‌ها