کد خبر : 1369170 | 10 آبان 1395 ساعت 18:39 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

هیجان و استرس میثاقیان روی سکوها(عکس)

اکبر میثاقیان در دیدار امروز برابر سایپا به دلیل اخراج در دیدار مرحله قبلی مقابل پاراگ تهران با استرس خاصی و از روی سکوهای ورزشگاه پاس قوامین، پیگیر کار شاگردان خود بود.

به گزارش "ورزش‌ سه"، دیدار دو تیم سایپا و بادران در مرحله یک شانزدهم جام حذفی برگزار شد و در نهایت شاگردان حسین فرکی موفق شدند در یک بازی نزدیک و حساس مقابل حریف خود، با حداقل نتیجه به برتری دست یابند.

 


اکبر میثاقیان به دلیل اخراج در مرحله یک سی و دوم مقابل پاراگ تهران از حضور روی نیمکت محروم بود و از روی سکوها نظاره گر کار شاگردان خود بود. بازیکنان تیم بادران در این دیدار بازی خوبی مقابل حریف لیگ برتری خود به نمایش گذاشتند و شاید اگر دروازه بان این تیم روی صحنه منجر به پنالتی گل دوم، احتیاط بیشتری در دستور کار خود قرار می داد، اتفاقات دیگری در این دیدار رقم می خورد.

 


شاگردان میثاقیان در این دیدار و به خصوص در دقایق پایانی فرصت بازگشت به بازی را داشتند؛ ولی بی دقتی مهاجمان و عملکرد خط دفاعی سایپا این اجازه را از آن ها گرفت تا اکبر میثاقیان (که نمی توانست در کنار زمین حضور داشته باشد)، اینگونه و از روی سکوها با هیجان، استرس و فریادهای گاه و بیگاه شاگردان خود را راهنمایی کند.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها